Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææææ!! Fantastisk! Gratulerer!!! <3
Gratulerer!! <3<310dpo. Og testene har definitivt snuddjeg kan ikke tro det!
Vis vedlegget 462653Vis vedlegget 462654Vis vedlegget 462655Vis vedlegget 462656
Håper virkelig «this is it» og at flest mulig av dere blir med inn i mars gruppa
Ååååå wow, GRATULERER!10dpo. Og testene har definitivt snuddjeg kan ikke tro det!
Vis vedlegget 462653Vis vedlegget 462654Vis vedlegget 462655Vis vedlegget 462656

Jeg kjente jeg ble glad langt inn i sjela av å lese dette!! Gratulerer så masse med spirenSliter med å tro mine egne øyne!! Tårene bare renner her nå.![]()

Det skal du være kjempefornøyd med ja! Krysser fingre for gode embryo både inn og på frysJeg er så fornøyd med mine gamle eggstokker. Av 12 follikler ble det 10 egg, men ett ble ødelagt under uttak. Og av de 9 er 8 befruktet, jippi. Så nå blir det spennende å se fremover hvordan det går.
Planen nå er innsett av dag 3 på mandag og forhåpentligvis blir det noen på frys også![]()

Gratulerer sååå masse, altså wow
Du må jo være gravid?kveldens tester![]()

tørr ikke tro på detDu må jo være gravid?![]()
den over (3 nederst) har jo tørket og forsvunnet helt nesten, men den var ikke like synlig som denne, veeeldig spent på hva morgendagen bringer 

Åååååå gode du! Tusen takkJeg kjente jeg ble glad langt inn i sjela av å lese dette!! Gratulerer så masse med spiren![]()

iiiikGravid!! Gratulerer!!!

Gratulerer. Så fantastisk!!!!Jeg fikk positiv test nå!Etter et meget intenst år med mange (nesten kontinuerlig) ivf-forsøk.