Juni 2025

@Skogsjente Jeg kan settes på avbrutt, ingen blastoer på oss :sorry:

Dårlig statistikk for juni hittil :sorry: Nå håper jeg det snart kommer noen gravide :Heartred Hvordan går det med @Angeldust og @Museline ?
Håper vi kan snu statistikken sammen :Heartred men jeg tørr ikke å teste enda, 8dpo, har hatt litt symptomer av og på, sist gang testet veldig svakt positiv fra 10dpo

Dag 8 etter innsett, og ser dessverre dårlig ut.. hadde noen dager med svake tester, men lite å skimte idag :sorry:
Testet du ut ovitrelle? Kan det være den du har sett at babystreken lar seg vente?:sorry:

Håper vi kan snu statistikken sammen :Heartred men jeg tørr ikke å teste enda, 8dpo, har hatt litt symptomer av og på, sist gang testet veldig svakt positiv fra 10dpo

Testet du ut ovitrelle? Kan det være den du har sett at babystreken lar seg vente?:sorry:
Har testet ut den, ja :Heartpink Men håper såklart det bare lar vente på seg.. krysser fingre for deg, så flink du er som venter!! Fører bare med seg stress og dårlige tanker dette testekjøret.

Jeg var til scanning i går på dag 11, og er overrasket over at jeg måtte stimme enda to dager. Jeg pleier å ha så tidlig eggløsning. Ny scanning i morgen og sannsynligvis trigger i morgen kveld. Fortsatt 9 follikler som ligger bra an + 2 som er veldig små. Blir sannsynligvis innsett av 2 3dagers på mandag dersom alt går som det skal :D

Haha, samme testdag her :laughing002
Gøy!!! Kommer du til å ta hjemmetest før den? Jeg vet ikke hva jeg skal, har ikke bestemt meg! Ble advart mot at hjemmetestene kan påvise kjemiske, og jeg har jo slitt med det. Så ville nok vært bedre om jeg greier å vente til blodprøven.

Jeg håper veldig at dette ordner seg, at du får eggløsning og får sette inn :Heartred Kanskje det ikke er den største follikelen som blir dominant likevel?
Jeg har opplevd sykluser som kan bli opptil 1 uke lengre enn vanlig. Fått beskjed om at det er normalt pga alle hormonene vi putter i kroppen.
Vil også skyte inn at det er mulig du reagerer negativt på letrozol? Jeg gjør det nemlig, fikk aldri eggløsning når jeg brukte letrozol.
Det håper jeg også! Sitter å venter på UL nå- fryktelig spent! Og det var interessant med letrozol… jeg har gått på det en gang før, men det kan absolutt være noe som tuller det til. Det skal jeg nevne for legen hvis det ikke er EL på gang her nå…

Back
Topp