Du får uansett svaret i morgen daDet kan godt hende det er det som er planen altså. Jeg tenkte jo det som sagt, og hadde nok ikke tenkt noe annet heller, hvis det ikke var for kommentaren fra embryologen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får uansett svaret i morgen daDet kan godt hende det er det som er planen altså. Jeg tenkte jo det som sagt, og hadde nok ikke tenkt noe annet heller, hvis det ikke var for kommentaren fra embryologen![]()

Det var ordentlig kjipt, sender deg en god klem@Skogsjente Jeg kan settes på avbrutt, ingen blastoer på oss![]()

Nå håper jeg det snart kommer noen gravide
Hvordan går det med @Angeldust og @Museline ?Uff, så kjedelig@Skogsjente Jeg kan settes på avbrutt, ingen blastoer på oss![]()
Så utrolig leit. Fy søren så brutalt. Sender deg en god klem@Skogsjente Jeg kan settes på avbrutt, ingen blastoer på oss![]()

Dag 8 etter innsett, og ser dessverre dårlig ut.. hadde noen dager med svake tester, men lite å skimte idagDårlig statistikk for juni hittilNå håper jeg det snart kommer noen gravide
Hvordan går det med @Angeldust og @Museline ?

Håper vi kan snu statistikken sammenDårlig statistikk for juni hittilNå håper jeg det snart kommer noen gravide
Hvordan går det med @Angeldust og @Museline ?
men jeg tørr ikke å teste enda, 8dpo, har hatt litt symptomer av og på, sist gang testet veldig svakt positiv fra 10dpoTestet du ut ovitrelle? Kan det være den du har sett at babystreken lar seg vente?Dag 8 etter innsett, og ser dessverre dårlig ut.. hadde noen dager med svake tester, men lite å skimte idag![]()

Har testet ut den, jaHåper vi kan snu statistikken sammenmen jeg tørr ikke å teste enda, 8dpo, har hatt litt symptomer av og på, sist gang testet veldig svakt positiv fra 10dpo
Testet du ut ovitrelle? Kan det være den du har sett at babystreken lar seg vente?![]()
Men håper såklart det bare lar vente på seg.. krysser fingre for deg, så flink du er som venter!! Fører bare med seg stress og dårlige tanker dette testekjøret.

Gratulerer! Så bra!! Ble det flere blasto eller?Da ruger jeg på en 5AB blasto![]()

Ja, oppdaterte akuratt i dagboka! Men det ble to blasto på frys, og i tillegg er det fortsatt 3 som holder på å utvikle seg!Gratulerer! Så bra!! Ble det flere blasto eller?![]()
Ja, jeg så det. Helt fantastisk!Ja, oppdaterte akuratt i dagboka! Men det ble to blasto på frys, og i tillegg er det fortsatt 3 som holder på å utvikle seg!
Lrysser fingrene for oss, er så gøy at vi hadde innsett samme dagJa, jeg så det. Helt fantastisk!
Når har du fått testdag? Jeg skal ta blodprøve 15 dpo (20 juni)Haha, samme testdag herLrysser fingrene for oss, er så gøy at vi hadde innsett samme dagNår har du fått testdag? Jeg skal ta blodprøve 15 dpo (20 juni)

Gøy!!! Kommer du til å ta hjemmetest før den? Jeg vet ikke hva jeg skal, har ikke bestemt meg! Ble advart mot at hjemmetestene kan påvise kjemiske, og jeg har jo slitt med det. Så ville nok vært bedre om jeg greier å vente til blodprøven.Haha, samme testdag her![]()
Det håper jeg også! Sitter å venter på UL nå- fryktelig spent! Og det var interessant med letrozol… jeg har gått på det en gang før, men det kan absolutt være noe som tuller det til. Det skal jeg nevne for legen hvis det ikke er EL på gang her nå…Jeg håper veldig at dette ordner seg, at du får eggløsning og får sette innKanskje det ikke er den største follikelen som blir dominant likevel?
Jeg har opplevd sykluser som kan bli opptil 1 uke lengre enn vanlig. Fått beskjed om at det er normalt pga alle hormonene vi putter i kroppen.
Vil også skyte inn at det er mulig du reagerer negativt på letrozol? Jeg gjør det nemlig, fikk aldri eggløsning når jeg brukte letrozol.