Juni 2023 ❤️

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Finner ingen juni tråd enda, rett meg gjerne hvis det er feil! Hvis ikke så starter jeg en nå :joyful:

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart

Stimulerer

Sofia87 - 37 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#5 - Progynova, Meriofert, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest, Metformin, Klexane - Oppstart Progynova 6/6

Maseguri - 40 - B2- Medicus - har startet på Progynova for «estrogen priming», og så blir det Menopur, Fyremadel og Duphaston. Oppstart stimulering uke 24. Blir en høstesyklus siden jeg venter på hysteroskopi.

Ruger

Blomsterglede - 42 år - Medicus - Forsøk nr 4 - Elonva, Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Duphaston - Innsett 2/6 2 egg 3 dagers - Testdato 14/6

Gravid

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FET4 av forsøk #5 - Estradot, Prednisolon, Albyl-e, Crinone, Cyclogest - Innsett 31 mai - testdato 9/6

Bkh - 32 - b1 - Hausken - Uttak 4/innsett 16 - fet i naturlig syklus, med klexane, prednisolon og prolutex fra innsett - hadde innsett 31.5, testdato 10.6 - Gravid

Abderitt - 25 år - B2 - St.Olavs - Forsøk 1 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapepyl - Uttak 02.06, Innsett 07.05

Alaska B2. IVF 1, FER#3, innsett 5 juni, cyclogest og progynova

Rea25 -28 - b3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - rekovelle, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, duphaston - innsett 5 juni

Ventepus - 36 - B1 - C-Medical - IVF#6 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Utrogestan - oppstart 31 mai

Ikke gravid

*RSB* - 35 år - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 3 - Menopur, bemfola, fyremadel, ovitrelle og gonapepyl

Engelpia-39- B1-klinikk spiren, ED1. Venter på eggløsning nå, 3 ultralyd på fredag.

Høsteple - 33 år - b1 - Medicus - innsett av første donoregg etter uendelige mange forskjellige med egne egg :blackeye: - prednisolon, klexane, albyl e, ovitrelle og cyclogest.

Fjellgeita92 - 30 - B2 - Hausken - første frys - letrozol, ovitrelle og cyclogest - innsett 12/6

Avbrutt

Emblasol- 32 - B1 - Riksen - FET forsøk nr 1 - medisiner: progynova, circone/ cyclogest

Håpefull24-38år-nr1 -Porsgrunn - ivf#2- menopur/fyramadel/letrozol -> ovitrelle - stimulering starter 8juni

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - IVF#4 - Tostran, Provera, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - Oppstart Provera 31/5

Last edited:
Jeg har ventet og ventet på EL så jeg kunne starte på progynova, men brakk foten for en mnd siden og har fått på div smertestillende blant annet tramadol og Ibux. Tror dette har forsinket EL kanskje? For når jeg var inne nå sist var ikke eggposen den størrelsen den skulle vært. Så da blir det Provera istedet :confused:

Dette blir fjerde forsøk, og alle forsøkene har jeg gått på primolut i forkant, uten at det har gjort noen forskjell. Så foreslo de progynova og snakket så høyt om det, at jeg kjenner jeg ble skikkelig skuffa når det ble tilbake til Provera/primolut.

Hvorfor måtte jeg brekke foten denne mnd sv alle mnd? Argh!

Melder meg inn her jeg :) Engelpia-39- B1-klinikk spiren, ED1. Venter på eggløsning nå, 3 ultralyd på fredag. Eggposen vokser tregt ❤️

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FET4 av forsøk #5 - Estradot, Prednisolon, Albyl-e, Crinone, Cyclogest - Innsett 31 mai - testdato 9/6

Så glad jeg er for at du laget tråd! :-)

Håper å bli med her. Venter mens kanskje i dag, kanskje i morgen? Innen tirsdag iaf

Høsteple - 33 år - b1 - Medicus - innsett av første donoregg etter uendelige mange forskjellige med egne egg :blackeye: - prednisolon, klexane, albyl e, ovitrelle og cyclogest.

Så bra du ville ordne junitråd, henger meg på :)
Jeg stimulerer nå:

*RSB* - 35 år - B2 - St.Olavs - Forsøk nr 3 - Menopur, bemfola, fyremadel, ovitrelle og gonapepyl

Henger meg på her!

Abderitt - 25 år - B2 - St.Olavs - Forsøk 1 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapepyl - Uttak 02.06, Innsett 07.05

Hei, jeg har ingen erfaring med slike strips, men har få digitale eggløsningstester igjen så kjøpte make sure eggløsningstester i dag, tror dere det er langt unna eggløsning? ❤️
IMG_20230601_135651.jpg

Den er positiv , el skjer vel i løpet av 24-48 timer:)
Fikk positiv digital test også, altså smiletegn, sendte bilde til klinikken. Problemet var visst bare at jeg kunne få positiv eggløsningstest men egget kunne være umodent :(

Fikk positiv digital test også, altså smiletegn, sendte bilde til klinikken. Problemet var visst bare at jeg kunne få positiv eggløsningstest men egget kunne være umodent :(
Men har det noe å si da? Du har positiv test og da går vel innsettet som vanlig? :)

Men har det noe å si da? Du har positiv test og da går vel innsettet som vanlig? :)
Forrige fredag var egget 10.5 mm, nå på tirsdag for 2 dager siden så var det bare vokst til 11.5 mm, måtte visst være 20 mm for at det sku bli innsett :(

Forrige fredag var egget 10.5 mm, nå på tirsdag for 2 dager siden så var det bare vokst til 11.5 mm, måtte visst være 20 mm for at det sku bli innsett :(
Åja, skjønner. Det kan vel vokse 1-2 mm per dag så håper det har vokst bra til i morgen da :Heartred

Emblasol- 32 - B1 - Riksen - FET forsøk nr 1 - medisiner: progynova, circone/ cyclogest

Har ett friskt embryo på frys som har vært testet genetisk. Første innsett, er fryktelig spent på det aller meste. Oppstart med medisiner ved starten av neste syklus, ca midten av juni. Så innsettet blir nok teknisk sett i juli, men jeg kaster meg på her allikevel om det er ok!

Har ett friskt embryo på frys som har vært testet genetisk. Første innsett, er fryktelig spent på det aller meste. Oppstart med medisiner ved starten av neste syklus, ca midten av juni. Så innsettet blir nok teknisk sett i juli, men jeg kaster meg på her allikevel om det er ok!
Så kjempespennende! Du må være en av de første som har sluppet til Sverige for pgd? Kjempebra at dette er igang i Norge nå, selv om jeg forstår det slik at embryoene blir sendt til Sverige for testing enn så lenge?

Hei! Jeg begynner på Gonapeptyl 5.5. Planlagt egguttak i uke 27, hvis det går etter planen.. Usikker på om juni eller juli er riktig da :)

Så kjempespennende! Du må være en av de første som har sluppet til Sverige for pgd? Kjempebra at dette er igang i Norge nå, selv om jeg forstår det slik at embryoene blir sendt til Sverige for testing enn så lenge?
Jeg er så fryktelig glad Norge endelig er i gang med PGD! Mine embryo ble sendt til Danmark, jeg måtte bare reise til Riks. Fikk ut 7 egg, 5 var modne, 4 ble til blasto, 2 var av god nok kvalitet til å sendes. Og ett kom «hjem» til riksen med balanserte kromosom, 3 mnd etter selve uttaket. Så her er det mye på spill!

Back
Topp