~Juni 2020~

5? Wow
Her er det bare frøkna sin :) full fokus på den da!
Skal vi se.
Mamma og pappa. Svigerinnen min. Samboeren til svigerfar. Mannen det blir 5

I tillegg er det et par av søskenbarna mine om ikke flere, og mormor skulle hatt men hun har vært død i mange år.
 
Uff hørtes ikke veldig kjekke ut de nettene, men godt dere har kost dere sånn ellers da. :)
Natt til å går var ikke kjekk. De andre nettene var det.... Vel, ikke optimalt, men ikke like ille. Men vi prøver nok noe annet om vi drar igjen en annen gang.
 
Skal vi se.
Mamma og pappa. Svigerinnen min. Samboeren til svigerfar. Mannen det blir 5

I tillegg er det et par av søskenbarna mine om ikke flere, og mormor skulle hatt men hun har vært død i mange år.
Her er det to svigerinner , mannen min, mamma og en nevø. Å så ei venninne og barnet til kengubarnet sin fadder
 
I morgen har jeg bursdag, da blir jeg nærmere 40 enn 30. :eek: :p

Med bursdagen kan jeg også feire at jeg skal jobbe første fulle dag på et helt år, og jeg føler meg klar. :)
 
Juni ja. Har ikke vært aktiv i denne tråden på år sikkert nå da. Har ikke hatt ork. Ble gjenkjent her da ser dere. Så gammel bruker i ny kledning, men det er alt om meg for nå da.

Dessverre har jeg og min mann blitt enige i sammen om å skilles da. Etter 15 år sammen, nesten halve livet mitt faktisk. Skal vi skilles. Kjenner at selv det er en lettelse, da vi ikke har fungert på mange år, er det tungt fremdeles. Vi har bare levd sammen som gode venner. Uten sex, nærhet, kos eller annet egentlig. Kun vennskapsforhold. Og slik vil vi ikke ha det, tross for ungene. Jeg vil ha resten også jeg. Jeg vil føle meg elsket og ønsket på ett annet nivå også.

Men vært en tung uke kjenner jeg. Og nå starter hele galskapen med å finne utav alt da. Flytting og hvor. Ikke så lett å finne her leilighet med 3 soverom akkurat. Vi samarbeider veldig bra da. Så ikke hast akkurat. Har spurt nav om time der. Og må vel bestille meklingstime, men vi er alle enige om 50/50 da. Best for oss alle :)

Det går bra til slutt. Og skal bli fint å finne meg selv også igjen tror jeg. Sorry for litt dyster første post igjen.

Men hurra for ny start? :p

Trist å høre at dere må skilles etter så lang tid, har et like langt forhold med mannen. Men så må du være lykkelig også da:) Lykke til videre:)
 
Ja bra. Og hold områdene unna solen når det er mulig. :)
Ja, men i denne drepende varmen har jeg ikke hatt sjanse til å ha langermet genser eller noe når ungene skal ut og bade i hagen. Men har funnet skygge der det har vært mulig :p
 
Natt til å går var ikke kjekk. De andre nettene var det.... Vel, ikke optimalt, men ikke like ille. Men vi prøver nok noe annet om vi drar igjen en annen gang.
Prøver et annet sted eller en annen type telt? :) Håper neste tur blir en bedre opplevelse :happy:
 
Prøver et annet sted eller en annen type telt? :) Håper neste tur blir en bedre opplevelse :happy:
Annen type telt er ikke aktuelt. Det er dette teltet vi har. Og det vil blåse like mye i et annet telt. Men en annen plsss kan vi forsøke.
 
God morgen
Vi har vekker mannen/pappaenmedbursdagssang og gaver, mere feiring senere i dag:)
Nå er det jobb noen timer først
 
God morgen.

Kan man ha blåmandag på en tirsdag?

Tung start i dag. Trøtt gjeng som vil ha ferie. 14 skoledager igjen. 24 på jobb for meg og bhg for yngste. Uvisst for mannen.
 
Back
Topp