Juni - 2020 ☘️

Hadde andre scan i dag, og får også uttak på fredag - utrolig spent! Og så spennende at vi er flere som fink samme dag :) Hadde 16 follikler, men de trodde bare 4-5 ville ha modne egg. Noen råd til en rookie i de siste dagene / på uttak?
 
Ja, du har sikkert rett. De er sikkert bare nok folk på jobb til å få gjort det de må i helgene. Og nå har det vært langhelg! Det føles veldig viktig å få nytt innsett før sommeren nå, så jeg kjenner at jeg stresser litt med å få det bekreftet. *puster med magen*
Hadde ikke tenkt på at dette blir siste mulighet før sommeren:nailbiting: det må vi få lov til!
 
Hadde andre scan i dag, og får også uttak på fredag - utrolig spent! Og så spennende at vi er flere som fink samme dag :) Hadde 16 follikler, men de trodde bare 4-5 ville ha modne egg. Noen råd til en rookie i de siste dagene / på uttak?
Jeg opplevde litt murringer og nesten smerter i mage etter uttaket, så syns det var godt å ha en varmeflaske til å legge på magen:) ellers vil jeg råde deg til å finne på noe i helgen, for den ventetiden fra eggene til du vet hvor mange som ble befruktet er lang:wideyed:
 
Jeg opplevde litt murringer og nesten smerter i mage etter uttaket, så syns det var godt å ha en varmeflaske til å legge på magen:) ellers vil jeg råde deg til å finne på noe i helgen, for den ventetiden fra eggene til du vet hvor mange som ble befruktet er lang:wideyed:
Tusen takk for godt tips - jeg og mannen lurte på om jeg kom til å være såppass utslått at jeg ikke orket noe til helgen, men da skal vi ta en usving og heller legge noen kjekke planer
 
søskenforsøk her. Hadde ett vellykket innsett som resulterte i ei perfekt jente oktober 2017.
Sprøytestart var Søndag 31/5 her. Ul og sjekk førstkommende Mandag :)
Regner med uttak/innsett midten av Juni en gang :-D

Vi har og en liten 2017 modell (november). Håper det klaffer for oss nå. Perfekt tidspunkt å få søsken.
 
Tusen takk for godt tips - jeg og mannen lurte på om jeg kom til å være såppass utslått at jeg ikke orket noe til helgen, men da skal vi ta en usving og heller legge noen kjekke planer
Gjør det! Bare ikke gå for fjelltur på flere mil eller noe som blir alt for anstrengende:happy: masse lykke til!
 
Da var ovitrelle satt, første dose med albyl-e og prednisolon tatt. fly og hotell booket :) avreise på søndag til danmark og hjem ijenn på tirsdag. Innsett på mandagen:)
 
Hadde andre scan i dag, og får også uttak på fredag - utrolig spent! Og så spennende at vi er flere som fink samme dag :) Hadde 16 follikler, men de trodde bare 4-5 ville ha modne egg. Noen råd til en rookie i de siste dagene / på uttak?
Spennende! Håper veldig at dosen i går kveld med Gonal F - nå tilsammen 10 dager a 300IE gjør at enda noen flere modnes. Men skal være godt fornøyd med 8 tenker jeg :Heartpink
 
Men fy fader så ubehagelig dette er. Har flyttet hjemmekontoret ut på balkongen i skyggen. Orker ikke sitte opp ned i en stol. Det sprenger så sykt i eggstokkene at jeg blir kvalm..
 
Men fy fader så ubehagelig dette er. Har flyttet hjemmekontoret ut på balkongen i skyggen. Orker ikke sitte opp ned i en stol. Det sprenger så sykt i eggstokkene at jeg blir kvalm..
«Godt» å høre at det er flere som har det slik... helt overrasket over hvor mye dette kjennes! Tenkte det var overdrevet, og spurte legen om jeg kunne trene som vanlig, tøff i trynet som bare det. Det ble ikke et issue hvertfall
 
Ja
Er det «greit» å dra til Danmark nå? Jeg trodde ikke det var før 15. juni.
Ja, med legebrev fra klinikken så slipper dem inn norske psienter for behandling.
 
Ja

Ja, med legebrev fra klinikken så slipper dem inn norske psienter for behandling.
Så fint! Sjekk at reiseforsikringen din dekker det. Det er flere forsikringsselskaper som ikke dekker reiser til land UD fraråder reiser til (PT alle), mens noen dekker reiser men ikke Covid-19 relaterte skader. Greit å være oppmerksom på.

Hilsen hun som jobber i forsikring ;)
 
Back
Topp