Juni - 2020 ☘️

Villemo1

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Tenkte lage en tråd for oss som skal ha forsøk i juni. Jeg fylte 40 i februar. Hører til St. Olavs. Har prøvd siden januar-18 å få søsken til sønnen vår som er født januar-17. skal ha frys i naturlig syklus ved neste mens.
Dette er 3. uttaket - 9. innsett. Starter med prednisolon ved blødningsdag 1.
 
Da melder jeg meg inn :)
Håper å få satt inn et fryseembryo i slutten av mai.

Spøkelse - B#1 - ICSI #1 - FER #2 ultimo mai - Letrozol og Lutinus
 
Jeg kommer med i denne gruppen, om jeg ikke har fått det til selv idag. Har eggløsning nå, og gjort et godt forsøk ihvertfall:p
Om det blir juni så blir det innsett av fryst egg fra 2016:happy: har ikke fått planen fra St. Olavs enda, men den kommer iløpet av uken. Det her er barn nr 2 og jeg blir nå 30 år. Uforklarlig barnløse, derfor ble første til med IVF. Og har to egg fryst ned:happy:
 
Jeg er veldig ny i gamet med ivf såå beklager hvis jeg kommer med et litt dumt spørsmål nå :dontknow På oppstartssamtalen som vi hadde i april så fikk jeg først beskjed om å ringe sykepleier ved neste mens, altså mai, meen dagen etterpå ringte de meg å sa at jeg ikke skulle ringe før i Juni fordi det var så fullt der nå etter de stengte, og det er forsåvidt helt greit. Men til poenget, det jeg lurer på er da om at: Betyr dette at jeg skal starte prosessen etter denne kommende mensen i Juni?
 
Jeg er veldig ny i gamet med ivf såå beklager hvis jeg kommer med et litt dumt spørsmål nå :dontknow På oppstartssamtalen som vi hadde i april så fikk jeg først beskjed om å ringe sykepleier ved neste mens, altså mai, meen dagen etterpå ringte de meg å sa at jeg ikke skulle ringe før i Juni fordi det var så fullt der nå etter de stengte, og det er forsåvidt helt greit. Men til poenget, det jeg lurer på er da om at: Betyr dette at jeg skal starte prosessen etter denne kommende mensen i Juni?
Det betyr mest sannsynlig at når du ringer inn mensen i juni så skal du starte med medisiner noen dager etter. Så da kan det bli iløpet av juni, eller juli hvis du får mensen sent i juni:happy:
 
Så kjekt med en juni-gruppe, melder meg inn her jeg da; Vårsol, 39 år, barn#2, IVF#2 (Nylig hatt et fersk og ett fryseforsøk på Hausken), Haukeland, Synarela, Gonal F, Menopur, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 29. Mai, lang protokoll.
 
Så kjekt at du lagde en gruppe for oss @villemo1 .
Jeg melder meg inn❤️

Poojenta 33 år, b#2, IVF#3Hausken, DHEA, gonal-f, genotropin og fyremadel. Oppstart ca 19.06 kort protokoll.
 
Jeg er veldig ny i gamet med ivf såå beklager hvis jeg kommer med et litt dumt spørsmål nå :dontknow På oppstartssamtalen som vi hadde i april så fikk jeg først beskjed om å ringe sykepleier ved neste mens, altså mai, meen dagen etterpå ringte de meg å sa at jeg ikke skulle ringe før i Juni fordi det var så fullt der nå etter de stengte, og det er forsåvidt helt greit. Men til poenget, det jeg lurer på er da om at: Betyr dette at jeg skal starte prosessen etter denne kommende mensen i Juni?

Jeg hadde også oppstartsamtalen i april og fikk samme beskjed, men hun sa da bare at når jeg da ringer inn mensen i juni så skal hun bare legge meg inn i planen for august eller september sirka, så ble lenger bort enn jeg trodde :/
 
Jeg hadde også oppstartsamtalen i april og fikk samme beskjed, men hun sa da bare at når jeg da ringer inn mensen i juni så skal hun bare legge meg inn i planen for august eller september sirka, så ble lenger bort enn jeg trodde :/
Uff, ja er jo det jeg også er litt redd for men hun sa ikke noe sånn til meg så får bare være forberedt på det KAN være tilfelle.. Jeg bare liker ikke å ikkr vite sikkert :(
 
Uff, ja er jo det jeg også er litt redd for men hun sa ikke noe sånn til meg så får bare være forberedt på det KAN være tilfelle.. Jeg bare liker ikke å ikkr vite sikkert :(

Ja får bare krysse fingrene for det beste, men greit å være forberedt på at deg er sannsynlig at det skjer etter sommeren :/ Men oppdatere gjerne om hva du får før beskjed når du ringer inn mensen ☺️
 
forsøk i juni her også :)
Endelig oppstart etter noen måneder venting.
Tilhører Maigaard, innsett av fryst blasto i naturlig syklus i starten av juni.
 
Fikk bekreftet fra St. Olavs idag at jeg får fryseforsøk i juni, så skal ringe inn når mensen kommer om ca 14 dager:happy:
 
Da har jeg akkurat snakket med Riksen, og jeg får et forsøk i juni. Så da joiner jeg dere. Skal ringe inn så snart jeg får mensen.

Ilia - 33 år - B#1 - IVF #1 - FER #2 - progynova og crinone
 
Da havner vi ganske likt i juni. Blir spennende
Blir veldig spennende!
Er det ditt første forsøk?
Dette blir mitt andre, men første frysforsøk siden førstemann ble lagd med IVF i 2016 og da ble egget satt rett inn:D
 
Back
Topp