Juni 2019 <3

Perleonske_94

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboere 2020
Septemberlykke 2024
Får prøve meg på å lage en junigruppe :)

Lykke til og håper på gullegget:Heartred
Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart: :happy:

Stimulerer: :smiley-angry026

• Kaffekopp - 41år-barn#2- uttak 21.06
Avbrutt/totalfrys: :banghead:
  • Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle, Crinone - uttak uke 26
Ruger :nailbiting::

Gravid :love7:

• Månemamma - 29 - barn 2 - FER - Haugesund - Progynova, gonal-f , fyremadel og lutinus
  • C - 31 - Barn1 - FER1 - Haugesund - Femar,Ovitrelle, Lutinus - Insett: 7/6 - Testdato: 17. juni
  • BabyBaluba - 28 - barn nummer 1 - #ICSI fryseforsøk - Klinikk Hausken - naturlig syklus - innsett 14.06
  • Sissie - 34 - barn2 - #FER1 - Klinikk Hausken Bergen - naturlig syklus - insett 21/06 - testdato 02/07
  • Mimiventerpåstorken - 34 - barn#2 - ICSI#2 (2 avbrutt IVF) - Hausken - menopur, orgalutran, ovitrelle, gonapeptyl, lutinus - testdato 10/07
  • Perleonske_94 - 25 - barn1 - 3 ICSI - Medicus Stavanger - Fyremadel, Ovitrelle, Bemfola og Lutinus - uttak 26/6 - innsett 1/7 - testdato 11/07
Ikke gravid :(:
  • Lolloen - 38 - barn 2 #FER1 - Haukeland - Lutinus -innsett 07.06 - testdato: 21.06
  • Daydream - 32 - barn1 - #FER1 - Haugesund - Letrozol - Innsett 13/06 - Testedato 28/06
  • Fiol - 35 - barn#1 - IVF#2 - Medicus - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Dufaston - Testdato 1 juli
  • Konemor001 - 33 år - 1. ICSI - St Olavs hospital - progynova og cyclogest- Innsett 21.06.19- testdato 05.07.19
  • Engelku - 37 #1 #ivf spiren Trondheim - fyremandel, bemfola, otrivelle og cyclogest. Utak 21.6 innsett 24.6 -testdato 08/07
  • Elva - 35 - barn 2 - FER - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon og Lutinus - testdato 07/07
  • Fjellgeita92 - 27 - Barn1 - Første fryseforsøk (Har det en forkortelse kanskje?) - Haugesund - Femar,Ovitrelle, Lutinus - Insett: 28.6 - Testdato: 08/07
  • Litapi - IVF #6 - FER - UNN - Naturlig syklus - Lutinus - Kontroll: 12/6-19 - testdato: 09/07
Mistet :sad010

Last edited:
Daydream - 32 - barn1 - #FER1 - Haugesund - Letrozol - Innsett enda uvisst - Testedato 28/06

Kan settes under stim :)

Sissie - 34 - barn2 - #FER1 - Klinikk Hausken Bergen - naturlig syklus - kontroll 6/6 - innsett uvisst

Kanskje meg som er grønn, men når jeg har ett barn fra før, skriver jeg da barn2, at det er andre vi prøver på? Eller barn1, at jeg har et barn fra før av :rolleyes: ikke at det egentlig er så viktig... ;)

Sissie - 34 - barn2 - #FER1 - Klinikk Hausken Bergen - naturlig syklus - kontroll 6/6 - innsett uvisst

Kanskje meg som er grønn, men når jeg har ett barn fra før, skriver jeg da barn2, at det er andre vi prøver på? Eller barn1, at jeg har et barn fra før av :rolleyes: ikke at det egentlig er så viktig... ;)

Litt usikker der selv, ettersom jeg er relativt ny her. Jeg har forstått at det er hvilket barn en prøver å få :)

C - 31 - Barn1 - FER1 - Haugesund - Femar, Ovitrelle, Lutinus - Insett: 7/6

Iiiik, det nærmer seg! Hvordan er sommerfuglene?

Jaa! :DEndelig! :love7 Er superspent - sliter veldig med å tenke på jobb! Godt det snart er sommerferie! :rolleyes:

Hehe, ja det er sant :D
Gleder meg masse til å høre om erfaringen din på fredag :D

Satser på vi klarer et innsett i juni, burde gå greit om mensen dukker opp neste uke:)

Elva - 35 - barn 2 - FER - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon og Lutinus

Satser på vi klarer et innsett i juni, burde gå greit om mensen dukker opp neste uke:)

Elva - 35 - barn 2 - FER - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon og Lutinus

Krysser fingrene for det!

Da venter du foreløpig på oppstart ?:)

Tusen takk for at du opprettet gruppe! ❤️

Litapi - IVF #6 - FER - UNN - Naturlig syklus - Lutinus - Kontroll: 12/6-19.

Så fint med en junigruppe!

Fiol - 35 - barn#1 - IVF#2 - Medicus - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Dufaston - Kontroll: 7/6

Hehe, dette lurte jeg også på. Landet på at det betyr at man prøver på barn #1, eller 2, 3... ?

Så fint med en junigruppe!

Fiol - 35 - barn#1 - IVF#2 - Medicus - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Dufaston - Kontroll: 7/6

Hehe, dette lurte jeg også på. Landet på at det betyr at man prøver på barn #1, eller 2, 3... ?
Det høres veldig fornuftig ut :) Da står det rett på meg.

Ville skrevet barn 2,siden det er nr 2 dere prøver på ja :D

Endelig juni gruppe! :D

Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle, Crinone - uttak uke 26

Kan settes under stimulerer :)

Back
Topp