juni 2016

Uff føler med deg. Kjenner til følelsen med å se blod. Er det mye? Eller bare spor? Er det bare spor så kan du Være av de som har festeblødning. Prøv å hold motet opp noen dager til.

Det var ikke mye, bare igår på morgenen. Også litt brune cyclogest rester (beklager detaljer). Ikke tegn til noe mer blod siden. Jeg har allerede hatt en grinerunde. Tenker jeg tester imorgen. Orker ikke å gå helt til torsdag som er offisiell testedato.

Det var ikke mye, bare igår på morgenen. Også litt brune cyclogest rester (beklager detaljer). Ikke tegn til noe mer blod siden. Jeg har allerede hatt en grinerunde. Tenker jeg tester imorgen. Orker ikke å gå helt til torsdag som er offisiell testedato.
Sender deg gode tanker og håper du blir positivt overrasket over testen i morgen ❤❤

Ja har du fått testet?

Ja den er dessverre negativ :( da blir det sikkert ikke fryseforsøk før i september. Fertilitetssenteret skal visst ha det stengt fremtil midten av august leste jeg et eller annet sted.
Dette her er meget frustrerende, det samme skjer hver eneste gang. Liten blødning på rugedag 9 også er det over. Skjønner ikke hva mer vi kan gjøre. Vurderer å ha en samtale med lege nå og spørre om vi skal utredes mer. Har f eks ikke hatt lap. Også kommer jeg til å mase om å dyrke til blastocyst. Tenk om egget dør ut dagen etter den settes inn. Det er jo greit å vite.
Huff dette ble bare syting :(

Ja den er dessverre negativ :( da blir det sikkert ikke fryseforsøk før i september. Fertilitetssenteret skal visst ha det stengt fremtil midten av august leste jeg et eller annet sted.
Dette her er meget frustrerende, det samme skjer hver eneste gang. Liten blødning på rugedag 9 også er det over. Skjønner ikke hva mer vi kan gjøre. Vurderer å ha en samtale med lege nå og spørre om vi skal utredes mer. Har f eks ikke hatt lap. Også kommer jeg til å mase om å dyrke til blastocyst. Tenk om egget dør ut dagen etter den settes inn. Det er jo greit å vite.
Så leit å høre. Føler med deg❤️ har du lest om dette med scratching?

Det er lov å få ut frustrasjon nå. Og ja jeg er enig i at det blir lenge og vente. Men som du sier, spørr legen om mer utredning og hva annet han anbefaler. Blastocyst er nok bedre. Jeg hadde 18 som var fine til dag 3. På dag 5 var det 9 igjen.

Så leit å høre. Føler med deg❤️ har du lest om dette med scratching?

Ja jeg har undersøkt og spurte om det på fertilitetssenteret. Men de sa at det pleide de å gjøre før. Denne gangen kommer jeg bare til å mase og be om å få det. Har satt inn 4 perfekte egg. Kan hende at det er scratching som hjelper egget til å feste seg.
Scratching + blastocyst.

Ja jeg har undersøkt og spurte om det på fertilitetssenteret. Men de sa at det pleide de å gjøre før. Denne gangen kommer jeg bare til å mase og be om å få det. Har satt inn 4 perfekte egg. Kan hende at det er scratching som hjelper egget til å feste seg.
Scratching + blastocyst.
Så de har sluttet å gjøre det pga manglende resultater? Har du forsøkt akupunktur?

Så de har sluttet å gjøre det pga manglende resultater? Har du forsøkt akupunktur?

Han sa vel ikke klart nei men sa at de prøvde å gjøre det før. Men som sagt denne gangen kommer jeg til å spørre mer grundig. Spurte også om hcg støtte under rugeperioden, han sa det samme at det pleide de å gjøre tidligere.
Forsøkte akupunktur på forrige fryseforsøk uten resultat.

Scratching + blastocyst.
Hvis ikke du får det der kan du evt gå privat for scratching

Hvis ikke du får det der kan du evt gå privat

Det er privat. Siste forsøket var på fertilitetssenteret :)
Har heldigvis 3 på frys. Får satse på å dyrke de til blastocyst og forsøke med scratching.
Har et forsøk igjen offentlig på riksen som jeg tenker at jeg tar etter å ha brukt eggene på frys.

Åå, føler virkelig med deg :( ❤❤ Det var leit å høre! Hvorfor dyrket de ikke til blastocyst på deg? Fordi du ikke hadde nok egg? Jeg har vært litt skeptisk til å gi det så mange dager for å dyrke til blasto, men så er det jo som du sier at da vet man bedre hvilke egg som virkelig utmerker seg og blir mer levedyktig. Det kan vel godt tenkes at du kan begynne med medisiner (med mindre du skal sette inn i naturlig syklus?) mens de fortsatt har ferie, tror du ikke? Slik at du kanskje får innsett i slutten av august i alle fall? Håper dere har masse planer i sommer og at det går fort fram mot august for deg ❤

Åå, føler virkelig med deg :( ❤❤ Det var leit å høre! Hvorfor dyrket de ikke til blastocyst på deg? Fordi du ikke hadde nok egg? Jeg har vært litt skeptisk til å gi det så mange dager for å dyrke til blasto, men så er det jo som du sier at da vet man bedre hvilke egg som virkelig utmerker seg og blir mer levedyktig. Det kan vel godt tenkes at du kan begynne med medisiner (med mindre du skal sette inn i naturlig syklus?) mens de fortsatt har ferie, tror du ikke? Slik at du kanskje får innsett i slutten av august i alle fall? Håper dere har masse planer i sommer og at det går fort fram mot august for deg ❤

Jeg hadde uttak på en mandag og da sa legen at det ikke gikk ann. Var så susete at jeg spurte ikke noe mer. Det er det jeg tenker å spørre mer om på en samtale nå.
Jeg må ha frys i styrt syklus pga uregelmessig menstruasjon , tror dessuten ikke fertilitetssenteret tilbyr frys i naturlig syklus lenger.

Skal prøve å lage oss noen planer. Tiden flyr jo. Skal begynne å studere på deltid fra høsten. Så blir veldig hektisk. Men liker å ha mye å gjøre. :)

Back
Topp