juni 2016

Jeg kjente nesten ingenting på den ene eggstokken, kjente det godt på den andre fordi de måtte klemme på magen og rote litt ekstra for å komme til. Så hvis du har eggstokker som ligger vanlig til (den ene min har alltid vært litt vanskelig å finne) så går nok dette helt fint. Synes det var helt overkommelig og det er fort gjort, lykke til :)

Da spørs det om det ikke gjør litt vondt når de skal finne den høyre eggstokken min.. Den har de alltid sliti med å finne. Tusen takk :)

Tusen takk, damer! ❤️ Satser på at det går smertefritt og fort for seg :D Kjenner nervene smyger seg på nå ja!! Ha en fin dag :)

Lykke til i morgen! ❤ Det virker som flesteparten egentlig ikke kjenner så veldig mye under uttak. Jeg hadde masse eggposer og hadde sånn sett et ganske smertefullt uttak, men jeg synes egentlig ikke det var så galt. Det går så fort, og man er såpass likeglad av dopet man får, så for min del gikk det i alle fall veldig greit. Bare å puste med magen og prøve å slappe av :) Dette går bra!

Tusen takk ❤️ Satser på at det går smertefritt for seg! Takk for tips :)

Ja ja, da hopper jeg inn her og håper på at jeg blir her ;)

OMG!! Kl 08.40 var jeg så letta for at de ikke hadde ringt fra Porsgrunn og var klar for å reise over.... kl 08.45 ringer spl,( jeg tenkte da, æsj da blir det ikke noe ) men, hi sier at alt ser bra ut, men ho lurte opp om jeg kunne komme inn litt tidligere super hapy Kl 0850 så ringer legen..... Det var visst ikke 100 % bra nok blasocyst til å sette inn.... Så de måtte dyrke det til i morgen for å se om det ble en perfekt blasocyst da. Men om det ble det så kunne de ikke sette det inn nå fordi da var jeg for langt ute av syklusen, men de kunne da fryse det og sette det inn neste syklus Skal ikke være enkelt

Ja ja, da hopper jeg inn her og håper på at jeg blir her ;)

OMG!! Kl 08.40 var jeg så letta for at de ikke hadde ringt fra Porsgrunn og var klar for å reise over.... kl 08.45 ringer spl,( jeg tenkte da, æsj da blir det ikke noe ) men, hi sier at alt ser bra ut, men ho lurte opp om jeg kunne komme inn litt tidligere super hapy Kl 0850 så ringer legen..... Det var visst ikke 100 % bra nok blasocyst til å sette inn.... Så de måtte dyrke det til i morgen for å se om det ble en perfekt blasocyst da. Men om det ble det så kunne de ikke sette det inn nå fordi da var jeg for langt ute av syklusen, men de kunne da fryse det og sette det inn neste syklus Skal ikke være enkelt

:( Sender deg en klem ❤️❤️

Da var uttaket overstått! Fikk ut 4 egg. Hadde håpet på enda fler, men satser på at ett av de eggene er gullegget vi trenger ❤️❤️
Tilbake på fredag hvis alt går bra med befruktningen! Jeg ble så positivt overrasket over uttaket, var absolutt ikke så vondt som forventet. Den vondeste var faktisk stikker til bedøvelsen i armen :p
Nå er det bare å vente på en positiv telefon i morgen!! Herregud dette er sååå spennende :) :) :)

Sykemeldt ut uka, så da er det bare å nyte det herlige været vi har nå imens man venter :D

Da var uttaket overstått! Fikk ut 4 egg. Hadde håpet på enda fler, men satser på at ett av de eggene er gullegget vi trenger ❤️❤️
Tilbake på fredag hvis alt går bra med befruktningen! Jeg ble så positivt overrasket over uttaket, var absolutt ikke så vondt som forventet. Den vondeste var faktisk stikker til bedøvelsen i armen :p
Nå er det bare å vente på en positiv telefon i morgen!! Herregud dette er sååå spennende :) :) :)

Sykemeldt ut uka, så da er det bare å nyte det herlige været vi har nå imens man venter :D

Krysser fingrene for minst ett gullegg :):) Blir spennende i morgen da:)

Da kom endelig Tr i går, så i kveld er det sprøytestart:) Endelig i gang igjen! :D

Spent på hvordan kroppen reagerer på ny medisin og høyere dose :)

Jeg er på sprøytedag 9 og har veldig press i eggstokkene/magen/ryggen og i dag er det litt vanskelig å tisse. Jeg får det til, men må liksom presse ekstra for å få klemt alt ut... tisser mindre enn det kjennes ut som jeg må.

Er dette vanlig?

Masse lykke til :) :)

Jeg er på sprøytedag 9 og har veldig press i eggstokkene/magen/ryggen og i dag er det litt vanskelig å tisse. Jeg får det til, men må liksom presse ekstra for å få klemt alt ut... tisser mindre enn det kjennes ut som jeg må.

Er dette vanlig?
Tror jeg ville ringt SH for sikkerhets skyld. Ikke sikkert det er unormalt, men jeg pleier ikke å ha det slik når jeg går på sprøyter i hvert fall..

Da har jeg satt min første (i dette forsøket) GonalF-sprøyte i kveld. Man blir om ikke annet veldig dreven i å sette sprøyter på seg selv i dette gamet:-)
Men det er alltid en ting jeg glemmer: husker noen om det er etter hormonsprøytene man skal ta det litt med ro (ikke trene for hardt), eller er det etter eggløsningssprøyten?
Nå høres det ut som jeg er treningsnarkoman, noe som ikke stemmer, men det er så varmt og fint ute nå at jeg kunne tenke meg ut og trene litt når frøkna i huset har sovna.

Da har jeg satt min første (i dette forsøket) GonalF-sprøyte i kveld. Man blir om ikke annet veldig dreven i å sette sprøyter på seg selv i dette gamet:)
Men det er alltid en ting jeg glemmer: husker noen om det er etter hormonsprøytene man skal ta det litt med ro (ikke trene for hardt), eller er det etter eggløsningssprøyten?
Nå høres det ut som jeg er treningsnarkoman, noe som ikke stemmer, men det er så varmt og fint ute nå at jeg kunne tenke meg ut og trene litt når frøkna i huset har sovna.

Jeg går på bemfola, fikk beskjed om å ikke trene hardt under sprøyteperioden men evt heller ta spaserturer og sånn :)

Back
Topp