Juliskravla - sommer!

Uten Wi-Fi kan det fort bli litt trått for ungene, ja. Går kanskje an å få lastet ned noe greier som ikke trenger Wi-Fi for evt underholdning?
Tja. Å laste ned noe tar jo fort en del data.

Så vi kjører på hotspot på mannens 25 GB i perioder så varer det så lenge det varer. Sånn ikke hele dagen, men det trengs ja

Så vi kjører på hotspot på mannens 25 GB i perioder så varer det så lenge det varer. Sånn ikke hele dagen, men det trengs ja
Hvis dere har netflix har dere jo mulighet til å laste ned episoder på forhånd, før campingturen, selv om det er litt sent akkurat nå.. :)

Note to self:

2 pakker med 6 glass blir 12, så da tenker jeg at vi setter igjen to. Ti blir to til hver.

Hver 6 pk er to sterkt farget, to lyst farget og to blanke. Ok, vi tar dem med farge da, fra den rosa og den blå pakken. Setter igjen de to blanke.

Ehh
Ja. To blanke i hver. De fargede er 4. Innser jeg når vi skal dekke bordet uten å ha vasket opp etter sist.

Hvis dere har netflix har dere jo mulighet til å laste ned episoder på forhånd, før campingturen, selv om det er litt sent akkurat nå.. :)
Litt for sent nå, ja.

Det går ellers egenelig mye i youtube og spill.

Ja, tenkte mer å laste ned noe når Wi-Fi var tilgjengelig da :p Sånn på natt/morgen før Wi-Fi ble overbelastet, eller sånt.

Kremt, #DenFølelsen når frøkna og ei venninne får lov til å ta bussen alene til det litte kjøpesentret 5 km for første gang for å handle litt.
De drar dit, tar en buss videre til nærmeste by 12 km unna, går litt rundt der og så en ny buss til storsentret 15 km unna.
Det hadde de ikke helt fått lov til...

Blæ. Et svakhetspunkt vi utbedret i fjor, lekker igjen. Og tilsvarende punkt på motsatt side. Utbedret med vanntett reprasjonstape fra utsiden på begge sider. Men det skal regne heftig det neste døgnet, dette kan bli spennende....

Ja, tenkte mer å laste ned noe når Wi-Fi var tilgjengelig da :p Sånn på natt/morgen før Wi-Fi ble overbelastet, eller sånt.
Det er ikke Wifi her. Det er det som er problemet. Ikke i det hele tatt.

Jeg angrer nesten på at vi ikke dro i morges. Men én eneste natt camping? Vi valgte å bli. Fin dag i dag stort sett. Også skal det nå regne et døgn og så være fint lørdag og søndag. Tanken er å lukke teltet og kjøre, til Charlottenlund eller en by i Norge, det meste av morgendagen. Men da vil jeg helst ikke komme tilbake til et basseng

Det er ikke Wifi her. Det er det som er problemet. Ikke i det hele tatt.
Åååååh, jeg trodde du mente at campingen hadde Wi-Fi som ble lett overbelastet og ufunksjonibelt..! Men da funker jo ikke det..

Kremt, #DenFølelsen når frøkna og ei venninne får lov til å ta bussen alene til det litte kjøpesentret 5 km for første gang for å handle litt.
De drar dit, tar en buss videre til nærmeste by 12 km unna, går litt rundt der og så en ny buss til storsentret 15 km unna.
Det hadde de ikke helt fått lov til...
Woops. Men var lett å få tak i da..?
Datteren her har en telefon som plutselig ikke mottar meldinger eller får gjennom ringing.. det er plagsomt, det.
Jeg hadde blitt ganske forbanna om hun stakk av, og ikke meldet hvor hun var ; og spesielt om hun var vanskelig å få tak i O.o

Jeg angrer nesten på at vi ikke dro i morges. Men én eneste natt camping? Vi valgte å bli. Fin dag i dag stort sett. Også skal det nå regne et døgn og så være fint lørdag og søndag. Tanken er å lukke teltet og kjøre, til Charlottenlund eller en by i Norge, det meste av morgendagen. Men da vil jeg helst ikke komme tilbake til et basseng
Det er litt upraktisk ja.

Woops. Men var lett å få tak i da..?
Datteren her har en telefon som plutselig ikke mottar meldinger eller får gjennom ringing.. det er plagsomt, det.
Jeg hadde blitt ganske forbanna om hun stakk av, og ikke meldet hvor hun var ; og spesielt om hun var vanskelig å få tak i o_O
Hun tok telefonen, ja, og svarte på meldinger :)
Vet tanke på at begge to er vant med å bli kjørt overalt er jeg egentlig litt imponert over at de klarte det.
Først en buss til det lille sentret der de egentlig skulle være, så en annen buss til byen og til slutte en tredje buss til storsentret.

Vet tanke på at begge to er vant med å bli kjørt overalt er jeg egentlig litt imponert over at de klarte det.
Først en buss til det lille sentret der de egentlig skulle være, så en annen buss til byen og til slutte en tredje buss til storsentret.

Haha, god planlegging da :p hvor gammel er hun?

Åååååh, jeg trodde du mente at campingen hadde Wi-Fi som ble lett overbelastet og ufunksjonibelt..! Men da funker jo ikke det..
De fleste campinger vi har vært på har det. Men ikke denne.

Imponerende på et vis. Men likevel. Ikke helt greit

Det er litt upraktisk ja.
Mannen vil ikke dra noe sted, heller sitte her og vokte på lekkasjene.
Da utgår svenskehandlenen jeg hadde tenkt med ungene. For jeg orker ikke gjøre det alene.

Og med nytt svakt punkt med tilhørende dråpe inne lokalisert så er det ikke akkurat oppløftende.

Altså. Det går jo bra. Det er ikke så mange dråper. Vi kan tørke det opp.
. Men han er sønn som tenker worst case. At teltet kollapser. Så han vil ikke dra fra det....

Back
Topp