Sender deg en stor klemPappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en stor klemPappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.

Kjipt :/Pappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.
Så vondt.Og en 2cm svulst i hjertet også, i tillegg til endel nye i skjelett + lever og lunger.
Uff, dette var jo bare kjipe nyheter. Klemmer til degOg en 2cm svulst i hjertet også, i tillegg til endel nye i skjelett + lever og lunger.
Jepp, ikke mye oppløftende, neiUff, dette var jo bare kjipe nyheter. Klemmer til deg

Nei det der var ikke oppløftendeJepp, ikke mye oppløftende, nei
Skal til dk på torsdag, så snakket med stemor om det er greit at vi reiser. Fikk klar beskjed om at det skulle vi, det trengte vi. At vi ikke er langt borte hvis noe skulle oppstå. Hun er så god![]()
Håper dere får en fin ferie, tross alt.Jepp, ikke mye oppløftende, nei
Skal til dk på torsdag, så snakket med stemor om det er greit at vi reiser. Fikk klar beskjed om at det skulle vi, det trengte vi. At vi ikke er langt borte hvis noe skulle oppstå. Hun er så god![]()

Med andre ord, det er stille og rolig rundt deg, du får nyte det så lenge det varerSå sover både far og sønn enda, så jeg vil ikke begynne å pakke sammen enda. Vil ikke vekke sønnen.
Minstemor gikk på do for en halvtime siden og fant nok bestemor i stua så hun kom ikke tilbake.
Mellomste sover på et annet rom, så henne har jeg ikke kontroll på, men antar hun sover
JaMed andre ord, det er stille og rolig rundt deg, du får nyte det så lenge det varer
Her har mannen dratt på jobb, de to eldste sover fremdeles, Lille U (som ikke er så liten lenger) sitter på kjøkkenet med frokostblanding og nettbrett og jeg sitter nede på kontoret og jobber
Så da ble det ny jobb på deg, altså!Føler jeg begynne å bli litt nervøs for å skifte jobb nå.
Hva i alle dager er det jeg har funnet på nå da
Er ingen garanti for at jeg kommer til å trives på det nye stedet, eller passe inn, jeg er litt sær
Og samtidig, her sitter jeg å skriver offentlige brev som inneholder navn på steder og bygninger, selvfølgelig med latinske navn, og bokstavene i latin bare stokker seg rundt i hodet mitt og hopper dit de ikke skal stå. Stavekontrollen hjelper ikke mye der heller. Men min dysleksi er ikke dette bestandig like lett
Får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper latin på nye jobben![]()
Dette klarer du fintFøler jeg begynne å bli litt nervøs for å skifte jobb nå.
Hva i alle dager er det jeg har funnet på nå da
Er ingen garanti for at jeg kommer til å trives på det nye stedet, eller passe inn, jeg er litt sær
Og samtidig, her sitter jeg å skriver offentlige brev som inneholder navn på steder og bygninger, selvfølgelig med latinske navn, og bokstavene i latin bare stokker seg rundt i hodet mitt og hopper dit de ikke skal stå. Stavekontrollen hjelper ikke mye der heller. Men min dysleksi er ikke dette bestandig like lett
Får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper latin på nye jobben![]()
Jeg kom veldig overens med de jeg pratet med.Så da ble det ny jobb på deg, altså!