Juliskravla - sommer!

Pappa er innlagt lindrende igjen (crp har ligget på 60+- i flere uker, hadde nå gått opp til 100). Han har slitt med lungebetennelse som han ikke blir kvitt. Nå har de funnet en ny svulst på lungene og en på levra.
Sender deg en stor klem :Heartred :Heartred

Og en 2cm svulst i hjertet også, i tillegg til endel nye i skjelett + lever og lunger.

Uff, dette var jo bare kjipe nyheter. Klemmer til deg
Jepp, ikke mye oppløftende, nei :(
Skal til dk på torsdag, så snakket med stemor om det er greit at vi reiser. Fikk klar beskjed om at det skulle vi, det trengte vi. At vi ikke er langt borte hvis noe skulle oppstå. Hun er så god :Heartred

Skal til dk på torsdag, så snakket med stemor om det er greit at vi reiser. Fikk klar beskjed om at det skulle vi, det trengte vi. At vi ikke er langt borte hvis noe skulle oppstå. Hun er så god :Heartred
Nei det der var ikke oppløftende

Håper dere får en fin ferie, tross alt.

Dagen er kommet for at vi skal avsted på den delen av ferien som jeg har planlagt for i 11 mnd.

Jeg er litt usikker på hvor lenge vi skal bli der. All den tid dette er værmeldingen for i overimorgen.
Screenshot_20220720_071709_no.nrk.yr.jpg

Men teltet tåler regn, og etter det der er det bra vær til mandag. Så kanskje vi bare skalker lukene (altså lukker glidelås) og drar til Charlottenlund på shopping den fredagen også satser vi på at teltet tørker opp i dagene etterpå.

Vi skulle helst campet til onsdag, men da får vi vurdere yr i helga hvor vi evt skal dra videre, for det skal regne igjen der neste uke sånn det ser ut pr nå, men en ting er sikkert med denne ustabile sommeren 2022, værmeldinger forandrer seg en god del.

Så sover både far og sønn enda, så jeg vil ikke begynne å pakke sammen enda. Vil ikke vekke sønnen.

Minstemor gikk på do for en halvtime siden og fant nok bestemor i stua så hun kom ikke tilbake.

Mellomste sover på et annet rom, så henne har jeg ikke kontroll på, men antar hun sover

Så sover både far og sønn enda, så jeg vil ikke begynne å pakke sammen enda. Vil ikke vekke sønnen.

Minstemor gikk på do for en halvtime siden og fant nok bestemor i stua så hun kom ikke tilbake.

Mellomste sover på et annet rom, så henne har jeg ikke kontroll på, men antar hun sover
Med andre ord, det er stille og rolig rundt deg, du får nyte det så lenge det varer :)
Her har mannen dratt på jobb, de to eldste sover fremdeles, Lille U (som ikke er så liten lenger) sitter på kjøkkenet med frokostblanding og nettbrett og jeg sitter nede på kontoret og jobber

Med andre ord, det er stille og rolig rundt deg, du får nyte det så lenge det varer :)
Her har mannen dratt på jobb, de to eldste sover fremdeles, Lille U (som ikke er så liten lenger) sitter på kjøkkenet med frokostblanding og nettbrett og jeg sitter nede på kontoret og jobber
Ja

Men nå er de våkne.

Ene campingplassen jeg sendte mail til i går har svart at de ikke har ledig teltplass med strøm. Jeg har kontaktet dem vi var på i fjor. Tror der er ledig der, burde jo ringt. Og gjør det om de ikke svarer før frokosten er spist, men akkurat nå var det greit med en epost. Så våkna jo folk rundt meg rett etter den var sendt da, men gir dem tid til å svare før jeg ringer ;)

Pakking på planen her, skulle egentlig reist i går men strålende sol her PG regn på hytta gjorde at vi endret litt på det. Så nå blir det avreise i morgen i steden.
Spent pp bilturen siden jeg kjører alene , lengste vi har kjørt før er 1,5 t , men satser på han oppfører seg fint.

Kengubarnet sover og min kjære er på jobb

Da har jeg fått bekreftet at det er ledig teltplass med strøm på flisa Camping, så da setter vi kursen dit etterhvert. Hvor lenge vi blir vet vi ikke.

Føler jeg begynne å bli litt nervøs for å skifte jobb nå.
Hva i alle dager er det jeg har funnet på nå da :P
Er ingen garanti for at jeg kommer til å trives på det nye stedet, eller passe inn, jeg er litt sær :P

Og samtidig, her sitter jeg å skriver offentlige brev som inneholder navn på steder og bygninger, selvfølgelig med latinske navn, og bokstavene i latin bare stokker seg rundt i hodet mitt og hopper dit de ikke skal stå. Stavekontrollen hjelper ikke mye der heller. Men min dysleksi er ikke dette bestandig like lett :P
Får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper latin på nye jobben :P

Hva i alle dager er det jeg har funnet på nå da :p
Er ingen garanti for at jeg kommer til å trives på det nye stedet, eller passe inn, jeg er litt sær :p

Og samtidig, her sitter jeg å skriver offentlige brev som inneholder navn på steder og bygninger, selvfølgelig med latinske navn, og bokstavene i latin bare stokker seg rundt i hodet mitt og hopper dit de ikke skal stå. Stavekontrollen hjelper ikke mye der heller. Men min dysleksi er ikke dette bestandig like lett :p
Får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper latin på nye jobben :p
Så da ble det ny jobb på deg, altså!

Hva i alle dager er det jeg har funnet på nå da :p
Er ingen garanti for at jeg kommer til å trives på det nye stedet, eller passe inn, jeg er litt sær :p

Og samtidig, her sitter jeg å skriver offentlige brev som inneholder navn på steder og bygninger, selvfølgelig med latinske navn, og bokstavene i latin bare stokker seg rundt i hodet mitt og hopper dit de ikke skal stå. Stavekontrollen hjelper ikke mye der heller. Men min dysleksi er ikke dette bestandig like lett :p
Får trøste meg med at jeg i hvert fall slipper latin på nye jobben :p
Dette klarer du fint :)

Back
Topp