Juliskravla - sommer!

Kjekt å ha, kjekt å ha..
Tror vi har en som står ubrukt nedi kjelleren..??
Men gubben har alt mulig på jobb, så.. (bensinstasjon med verksted) skal ikke se bort i fra at han har damprenser der og.
Google mener jeg skal ha en tekstilrenser istedet.

Det er jo ikke gulv jeg har tenkt å ta det på (gulvene i stue og kjøkken ville ikke tåle det, garantert. Resten av huset... Kanskje) men teppe, sofa og bil.

Tekstilrenser. Javel. Kanskje engang. Eller leie. Eller sette bilen på den der plassen i kjelleren på kjøpesenteret og betale dem for det ;) (for samme pris får jeg nok en tekstilrenser. Men da tar de bilen inni og utenpå)
 
En liten joggetur ble det i kveld før det ble brettspilling også, nå er det natta kjenner jeg
 
Google mener jeg skal ha en tekstilrenser istedet.

Det er jo ikke gulv jeg har tenkt å ta det på (gulvene i stue og kjøkken ville ikke tåle det, garantert. Resten av huset... Kanskje) men teppe, sofa og bil.

Tekstilrenser. Javel. Kanskje engang. Eller leie. Eller sette bilen på den der plassen i kjelleren på kjøpesenteret og betale dem for det ;) (for samme pris får jeg nok en tekstilrenser. Men da tar de bilen inni og utenpå)
Haha, det er forskjell, ja. Jaja. Er gubben om blir å styre med sånt uansett, så, for meg er det det samme
 
Back
Topp