Ååh gleder meg til jeg får barn. Da skal vi lese Harry Potter og Narniabøkene sammenAkkurat nå leser jeg Little Women, the Dirt og Harry Potter and the order of the Phoenix, alt etter humøret.

Noen av de fineste bøkene som fins
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh gleder meg til jeg får barn. Da skal vi lese Harry Potter og Narniabøkene sammenAkkurat nå leser jeg Little Women, the Dirt og Harry Potter and the order of the Phoenix, alt etter humøret.

Er rom fult av bøker er drømmen herJeg leser serier. Elsker serier som havets datter osv. Leser hele tiden. Har et rom med bøker

Jeg er også sånn, leser gjerne et par samtidig for å legge det til rette for humøret.Akkurat nå leser jeg Little Women, the Dirt og Harry Potter and the order of the Phoenix, alt etter humøret.
Gleder meg til eldste blir stor nok for Harry Potter!Har samla siden jeg var 15år så det er blitt en delEr rom fult av bøker er drømmen her![]()
Anbefaler bienes historie av Maja Lunde, likte den godt![]()
Den er så fin!Anbefaler bienes historie av Maja Lunde, likte den godt![]()
Bruker kun sånne gratis perioder på fabel og storytel siden jeg synes det er dyrtNoen som bruker lydbokapp? Går mye tur og da er det greit med lydbok. Foretrekker absolutt håndholdt bok da.
Men akkurat nå bruker jeg storytel, kom gjerne med gode titler. Foretrekker absolutt krim eller spenning men i ny og ne må jeg ha en skikkelig grinebok (helt halvt år f.eks)
eller så bruker jeg appen til biblioteket for både E-bok og lydbok, eBokBib.Joa billig blir det ikke, men unner meg Storytel alilevell men sliter med å finne gode bøker så hopper nå og da til storytel. Mye Jo Nesbø ligger jo derBruker kun sånne gratis perioder på fabel og storytel siden jeg synes det er dyrteller så bruker jeg appen til biblioteket for både E-bok og lydbok, eBokBib.

Ojojoj her ble jeg veldig nysgjerrigJeg har også gjort om et av rommene i huset til gjesterom /bibliotek, så jeg har veldig mange bøker. Mange spesielle bøker. Ekstremt glad i barn/ungdoms-bøker med et spesielt tema, for eksempel barndommens voktere (Rise of the Guardians) Alvefolket (Elf quest) og alt av Harry Potter. Både illustrerte og kun med tekst. Har også en haug bøker om Disneyskurker skrevet fra deres perspektiv, dronningen fra Snøhvit, udyret, havheksa Ursula, Malefika.
(for ordens skyld, har også mer voksne bøker som Anna Karenina osv)
er selv en skikkelig lesehest men det går opp og ned i daler på humøret og energien

Føler du er soulmate’n min jeg! Seriøst! Jeg har et slikt rom, mer filmer enn bøker, men likevel en god del og alt er sånn du nevner!! Akkurat nå hører jeg på lydbok, siste boka i HP serienJeg har også gjort om et av rommene i huset til gjesterom /bibliotek, så jeg har veldig mange bøker. Mange spesielle bøker. Ekstremt glad i barn/ungdoms-bøker med et spesielt tema, for eksempel barndommens voktere (Rise of the Guardians) Alvefolket (Elf quest) og alt av Harry Potter. Både illustrerte og kun med tekst. Har også en haug bøker om Disneyskurker skrevet fra deres perspektiv, dronningen fra Snøhvit, udyret, havheksa Ursula, Malefika.
(for ordens skyld, har også mer voksne bøker som Anna Karenina osv)
så enkelt å greit å få med seg Kindle'n over alt og går superraskt å kjøpe nye bøker hjemmefra
Det går egentlig mest krim hos meg, akkurat lest Uglen av samuel bjørk igjen
nå driver jeg med Clifton krøniken av Jeffery Archer 
Er det sen serien som har utrolig mange bøker i seg?Noen som har lest Den siste lærling? Synet de er kjempe braDet går egentlig mest krim hos meg, akkurat lest Uglen av samuel bjørk igjen
nå driver jeg med Clifton krøniken av Jeffery Archer
![]()

Aldrig hørt om den men må virkelig sjekke den opp nåDere som liker Harry Potter, har dere lest Nevermoor: The trials of Morrigan Crow av Jessica Townsend?
Jeg likte den veldig godt og en ny fantasyverden jeg kan kose meg i![]()

jeg bare må vite hva som skjer videre slev om jeg sliter med å bli ferdig med den