Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeGosh! Jeg ligger her kvalm og uggen med baby nummer 3 i magen!! Det er helt absurd å tenke på! Foreløpig termin er 4.juli.
Ja, 8 dpo fikk jeg positiv test!Gratulerer så mye
Testet du pos tidlig siden du har termin 4 juli+
Samme som jeg fikkJa, 8 dpo fikk jeg positiv test!
Har du havnet her Laura?? går det bra med deg! Savner deg her i Mai <3Gratulerer, så morro :-D
Nei ikke enda. Er bare inne å sniker litt Tr skal komme på fredag, men håper jo da såklart at ho ikke kommer ;-) blir termin i begynnelsen av juli om vi er så heldige.Har du havnet her Laura?? går det bra med deg! Savner deg her i Mai <3
Ja selvfølgelig tenker jeg på deg! Vi er jo fra samme by!Nei ikke enda. Er bare inne å sniker litt Tr skal komme på fredag, men håper jo da såklart at ho ikke kommer ;-) blir termin i begynnelsen av juli om vi er så heldige.
Så søt du er da som tenker på meg savner mai jeg jentene, men bra det har gått fint for så mange andre :-D er inne å følger med dere innimellom (må jo nesten det, hehe) er jo ikke sååå langt mellom mai og juli
Ja det er vi ;-) det var jo så mange fra sør som var der,ekstra kjipt å ikke havne på mai da.Ja selvfølgelig tenker jeg på deg! Vi er jo fra samme by!
Jeg krysser fingrene for deg, og håper du får to streker snart
Er veldig veldig veldig mange som hsr mistet i mai gruppa, så det e kjempe trist og ganske stille nå..
Det går nok fint!!! Tr kommer ikke!!! Du får sommerunge for det har jeg bestemt !Ja det er vi ;-) det var jo så mange fra sør som var der,ekstra kjipt å ikke havne på mai da.
Har sett det :-/ er heldigvis en del igjen da, men virker som de som var mest aktive (ihvertfall i starten) har mistet. Kjempe dumt :-(
Håper også jeg får 2 streker snart. Tenkte å teste til mandag om tr ikke kommet iløpet av helga. Noe ho jo sikkert gjør da. Men vi får krysse å se
Bah, tanta har begynt å komme. Så blir nok ikke juli heller.:-(Det går nok fint!!! Tr kommer ikke!!! Du får sommerunge for det har jeg bestemt !
Neste måned skjer det!! Da slipper du å få barn i felles ferien, og barnet må alltid feire før eller etter sommerferien! Se det positive i det! Jeg fødte 31 juli sist gang, og ikke alltid det er positivt å få barn denne mnd.. Mange vikarer (utenlandske..) og mye stress på føden, pluss ekstremt varmt er ikke sikkert dette hjelper så mye, men neste måned så sitter spiren!!Bah, tanta har begynt å komme. Så blir nok ikke juli heller.:-(