Julibaby på vei

Jade<3

Forelsket i forumet
Gosh! Jeg ligger her kvalm og uggen med baby nummer 3 i magen!! Det er helt absurd å tenke på! Foreløpig termin er 4.juli.
 
Oj, er du kvalm allerede 7 dager etter eggløsning? Håper du slipper kvalmen raskt! Ikke godt.
 
Gratulerer så mye! Har termin 1 juli og ingen symptomer(måtte det bare holde seg sånn) hehe
 
Gravid 1-2 med clear blue imorges, så da blir det vel juli baby rundt 1-2/7 :) :-o
 
Da har æ had 6 daga me positiv test, 8 testa og nu innser æ at det MÅ jo bare stem hehe =) Kom opp på CB 1-2uka, så har termin 1 juli. Har syyyke ømme puppa og har vært endel kvalm her også :) MEN har had vondt i puppan i sånn 2 kanskje 3 uka, så må vær enda lenger æ evt e påvei. Ska jo legg te to uka såe e vel 4-5 på søndagen :) Å må poengter at æ har det vaaanskelig me og regn ut termin sia æ ikke har had mensen på 2år. (di to åran æ har prøva)
 
Har du havnet her Laura??:):) går det bra med deg! Savner deg her i Mai <3
Nei ikke enda. Er bare inne å sniker litt :p Tr skal komme på fredag, men håper jo da såklart at ho ikke kommer ;-) blir termin i begynnelsen av juli om vi er så heldige.
Så søt du er da som tenker på meg :) savner mai jeg jentene, men bra det har gått fint for så mange andre :-D er inne å følger med dere innimellom (må jo nesten det, hehe) er jo ikke sååå langt mellom mai og juli :p
 
Nei ikke enda. Er bare inne å sniker litt :p Tr skal komme på fredag, men håper jo da såklart at ho ikke kommer ;-) blir termin i begynnelsen av juli om vi er så heldige.
Så søt du er da som tenker på meg :) savner mai jeg jentene, men bra det har gått fint for så mange andre :-D er inne å følger med dere innimellom (må jo nesten det, hehe) er jo ikke sååå langt mellom mai og juli :p
Ja selvfølgelig tenker jeg på deg! Vi er jo fra samme by!:)

Jeg krysser fingrene for deg, og håper du får to streker snart:)

Er veldig veldig veldig mange som hsr mistet i mai gruppa, så det e kjempe trist og ganske stille nå..
 
Ja selvfølgelig tenker jeg på deg! Vi er jo fra samme by!:)

Jeg krysser fingrene for deg, og håper du får to streker snart:)

Er veldig veldig veldig mange som hsr mistet i mai gruppa, så det e kjempe trist og ganske stille nå..
Ja det er vi ;-) det var jo så mange fra sør som var der,ekstra kjipt å ikke havne på mai da.

Har sett det :-/ er heldigvis en del igjen da, men virker som de som var mest aktive (ihvertfall i starten) har mistet. Kjempe dumt :-(

Håper også jeg får 2 streker snart. Tenkte å teste til mandag om tr ikke kommet iløpet av helga. Noe ho jo sikkert gjør da. Men vi får krysse å se :p
 
Ja det er vi ;-) det var jo så mange fra sør som var der,ekstra kjipt å ikke havne på mai da.

Har sett det :-/ er heldigvis en del igjen da, men virker som de som var mest aktive (ihvertfall i starten) har mistet. Kjempe dumt :-(

Håper også jeg får 2 streker snart. Tenkte å teste til mandag om tr ikke kommet iløpet av helga. Noe ho jo sikkert gjør da. Men vi får krysse å se :p
Det går nok fint!!! Tr kommer ikke!!! Du får sommerunge for det har jeg bestemt !:)
 
Bah, tanta har begynt å komme. Så blir nok ikke juli heller.:-(
Neste måned skjer det!! Da slipper du å få barn i felles ferien, og barnet må alltid feire før eller etter sommerferien! Se det positive i det! Jeg fødte 31 juli sist gang, og ikke alltid det er positivt å få barn denne mnd.. Mange vikarer (utenlandske..) og mye stress på føden, pluss ekstremt varmt :) er ikke sikkert dette hjelper så mye, men neste måned så sitter spiren!!:)
 
Back
Topp