Juli-jentene's uvaner og andre rare ting

Godt det ikke bare er meg. Eg blir kvalm å får frysninger av å se eller høre andre pusse tenner. Eg må ha system i oppvaskmaskin. Er noe satt feil klarer eg ikke slappe av før det er satt rett. Når eg spiser godteri må eg spise 2 av Vær ting. Å eg må alltid spisse partall. Kan liksom ikke spise 3 ting. Når eg henger opp klær må klesklypene ha samme farge på samme snor. Går eg tom for 1 farge må eg begynne på ny snor med ny farge på klesklypene. Eg må brette håndkler, kluter å filler på 1 spesiel måte. Er nok mer men kommer ikke på alt i farten. Jo når eg har lyd på tv eller radio må det stå på partall. E så gale :-)

Ja eg spiser ikke pålegg viss det er antydning til fett eller lignende. Står å leiter i butikken. Å skal eg bruke egg så må eg ta ut den hvite navlestrengen eller så klarer eg ikke å spise det eg lager.

Kom på to ting til! :)

- takler ikke å legge meg om jeg må tisse. Uansett om det er en liten dråpe eller om det er mye, jeg må gå på do før jeg sovner. Kjenner jeg antydning til at jeg må biiiiiittelitt på do når jeg holder på å sovne: da er det bare å stå opp å gå på do.. :p

- lyden på tv, iphone og spiller i bilen må stå på par-tall! :)

Det jeg kommer på i farta:

- på skrapelodd må jeg skrape av ALT :p helt ut til kantene...hehe
- når jeg skal parre sokker, klarer jeg ikke parre ulike. Svarte sokker er et mareritt siden jeg ikke klarer å se hvilke som hører sammen :o

- Jeg må alltid rette på bilder som henger skjevt - får vondt i kroppen av å se på
- Det som gjør meg mest sint er dataproblemer og å miste ting på gulvet
- Jeg er redd for nattsvermere og sommerfugler - ekle, uforutsigbare skapninger
- Har så lenge jeg kan huske synes at riflet mat (sånn som potetgull og gulrøtter gjerne er) er harry - liker ikke å spise det

Back
Topp