Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi kan konkludere med at det nok var en form for strek, men ikke babystrek denne gangen dessverre. Jeg håper Medicus vil være med på innsett asap, blir nok i så fall slutten av juli eller starten av august. Så jeg slenger meg i så fall med i augustgruppa når den kommer og håper vi alle har bedre lykke der

Har du ventet 5+ minutter? Synes det ser ut som testen fortsatt holder på å trekke oppVis vedlegget 464733
Vis vedlegget 464734
Så godt som nada på kveldens test dessverre, @Skogsjente og @Overtenker40. Dette er samme test i to ulike lys, var litt dårligere bildelys nå på kvelden. På helt greit konsentrert urin. En ørliten skygge vil jeg nok si det er, men ikke sterkere. Så jeg tror ikke det var noe annet enn skygge i morges heller.
Det står i instruksene at de skal leses av etter 3 og før 5 minutter tror jeg? Dette er etter typ 4-5 minutter.Har du ventet 5+ minutter? Synes det ser ut som testen fortsatt holder på å trekke opp![]()
Ser ikke ut som all fargen er trukket opp likevel. Hvordan ser testen ut nå?Det står i instruksene at de skal leses av etter 3 og før 5 minutter tror jeg? Dette er etter typ 4-5 minutter.
Ser ikke ut som all fargen er trukket opp likevel. Hvordan ser testen ut nå?
Jeg fikk heldigvis ikke så veldig mye forhåpninger av den i morges, så er ikke noe mer skuffet nå enn jeg allerede var.Ja, jeg kan si meg enig med deg der. Synes jeg så noe på forrige, men ser ingenting på denne. 1 måned går fort, skuffelsen er lettest å svelge når man kan gå rett på nytt forsøk. Og da kan det jo gå helt annerledesVis vedlegget 464739
Den ser ut som den sier «prøv igjen om en måned», vil jeg si…Jeg fikk heldigvis ikke så veldig mye forhåpninger av den i morges, så er ikke noe mer skuffet nå enn jeg allerede var.

Takk som spør! Testet i dag tidlig. Tror det er noe der, men mistenker at det kanskje er for svakt til å være 11 dpo om det er noe...

Det kan jo være veldig svakt 11 DPO så lenge det er noe! Vil du dele bilde?Takk som spør! Testet i dag tidlig. Tror det er noe der, men mistenker at det kanskje er for svakt til å være 11 dpo om det er noe...![]()

Jeg er dessverre enig med deg, selvom jeg veldig gjerne skulle ønske det var annerledes! Jeg håper du får ny oppstart allerede neste månedVis vedlegget 464739
Den ser ut som den sier «prøv igjen om en måned», vil jeg si…Jeg fikk heldigvis ikke så veldig mye forhåpninger av den i morges, så er ikke noe mer skuffet nå enn jeg allerede var.

Takk

Jeg ser!Takk
Jeg skulle jo stoppe etter jeg testet ut Otrivelle, men det var naivt å tro skulle gå
Så jeg testet med en tidlig test i dag - 9dpo, og ser kanskje en liiiten skygge, men jeg vet ikke om det er rester av Otrivelle eller om det ikke er noe der i det hele tatt, haha.

Oi, dette er jo lovende! Kan absolutt være babystrek 9 DPO dette, selv om det er vanskelig å si så tidlig. Hvordan så strekene ut da du testet ut Ovitrelle da?Takk
Jeg skulle jo stoppe etter jeg testet ut Otrivelle, men det var naivt å tro skulle gå
Så jeg testet med en tidlig test i dag - 9dpo, og ser kanskje en liiiten skygge, men jeg vet ikke om det er rester av Otrivelle eller om det ikke er noe der i det hele tatt, haha.
Vet ikke om det er skygge eller hva det er, om det er noe i det hele tatt. Tviler på at det er Ovitrelle siden det er 13 dager siden jeg satt den. Usikker. Liker ikke dette gamet.Det kan jo være veldig svakt 11 DPO så lenge det er noe! Vil du dele bilde?![]()

Strek er det ja, men klarer ikke å se fra bildet om det ser ut som skygge eller noe mer. Er det noe farge i den i virkeligheten?Vet ikke om det er skygge eller hva det er, om det er noe i det hele tatt. Tviler på at det er Ovitrelle siden det er 13 dager siden jeg satt den. Usikker. Liker ikke dette gamet.![]()
Da testet jeg med vanlige tester, og de har vært hvite siden 6dpo, og fortsetter med det.Oi, dette er jo lovende! Kan absolutt være babystrek 9 DPO dette, selv om det er vanskelig å si så tidlig. Hvordan så strekene ut da du testet ut Ovitrelle da?

Skjønner! Hvis de du testet ut Ovitrelle med fremdeles er blanke er jeg enig i at det er vanskelig å si hva de på tidligtestene er. Men jeg ville likevel forventet at en eventuell Ovitrelle-strek på tidligtesten også skulle bli tydelig svakere og ikke være like sterk, og synes 8 og 9 DPO-strekene er tilnærmet like. Det er jo mulig du er på vippepunktet der synkende HCG fra Ovitrelle og stigende HCG fra baby sammenlagt er omtrent like sterkt fra en dag til den neste. Umulig å si sikkert ennå og helt lov å ikke tørre å håpe selv, men jeg har absolutt håp for detteDa testet jeg med vanlige tester, og de har vært hvite siden 6dpo, og fortsetter med det.
I går og i dag har jeg testet med tidligere tester, men om noe synes jeg dagens strek er svakere enn i går, så jeg tør ikke håpe for mye egentlig![]()