Juli 2025

Så synd å høre at det mest sannsynlig ikke gikk @Jm95 og @Hassel

Men jeg ser faktisk også på den testen der, Hassel. Og jeg har ikke strekøyne. Skjønner dog pessimismen/realismen.

Da blir det kanskje innsett på alle oss i starten/midten av august? Kanskje det blir måneden for flere av oss!

IMG_0445.jpeg

IMG_0442.jpeg

Så godt som nada på kveldens test dessverre, @Skogsjente og @Overtenker40. Dette er samme test i to ulike lys, var litt dårligere bildelys nå på kvelden. På helt greit konsentrert urin. En ørliten skygge vil jeg nok si det er, men ikke sterkere. Så jeg tror ikke det var noe annet enn skygge i morges heller.

Så synd å høre at det mest sannsynlig ikke gikk @Jm95 og @Hassel

Men jeg ser faktisk også på den testen der, Hassel. Og jeg har ikke strekøyne. Skjønner dog pessimismen/realismen.

Da blir det kanskje innsett på alle oss i starten/midten av august? Kanskje det blir måneden for flere av oss!
Tror vi kan konkludere med at det nok var en form for strek, men ikke babystrek denne gangen dessverre. Jeg håper Medicus vil være med på innsett asap, blir nok i så fall slutten av juli eller starten av august. Så jeg slenger meg i så fall med i augustgruppa når den kommer og håper vi alle har bedre lykke der :Heartred

Har du ventet 5+ minutter? Synes det ser ut som testen fortsatt holder på å trekke opp :)
Det står i instruksene at de skal leses av etter 3 og før 5 minutter tror jeg? Dette er etter typ 4-5 minutter.

Ser ikke ut som all fargen er trukket opp likevel. Hvordan ser testen ut nå?
IMG_0448.jpeg

Den ser ut som den sier «prøv igjen om en måned», vil jeg si… :laughing002 Jeg fikk heldigvis ikke så veldig mye forhåpninger av den i morges, så er ikke noe mer skuffet nå enn jeg allerede var.

Vis vedlegget 464739
Den ser ut som den sier «prøv igjen om en måned», vil jeg si… :laughing002 Jeg fikk heldigvis ikke så veldig mye forhåpninger av den i morges, så er ikke noe mer skuffet nå enn jeg allerede var.
Ja, jeg kan si meg enig med deg der. Synes jeg så noe på forrige, men ser ingenting på denne. 1 måned går fort, skuffelsen er lettest å svelge når man kan gå rett på nytt forsøk. Og da kan det jo gå helt annerledes :Heartred

Åh, @Hassel og @Jm95, så utrolig kjipt at det ser ut til å gå feil vei i dette forsøket.

Jeg krysser alt for at neste runden blir The One. Håper også at det ikke er lenge til.:Heartred

Takk for omtanke @Ekkorin. Hvordan er det med deg?

Og deg, @Swoop!? Blir det test i morgen?

Krysser alt for at dere to kan balansere utfallene i juli-gruppa litt, vi kan jo ikke ha en måned med bare avbrutt og negativt :nailbiting: :Heartred

Krysser alt for at dere to kan balansere utfallene i juli-gruppa litt, vi kan jo ikke ha en måned med bare avbrutt og negativt :nailbiting: :Heartred
Takk som spør! Testet i dag tidlig. Tror det er noe der, men mistenker at det kanskje er for svakt til å være 11 dpo om det er noe... :sorry:

Takk som spør! Testet i dag tidlig. Tror det er noe der, men mistenker at det kanskje er for svakt til å være 11 dpo om det er noe... :sorry:
Det kan jo være veldig svakt 11 DPO så lenge det er noe! Vil du dele bilde? :Heartred

Vis vedlegget 464739
Jeg er dessverre enig med deg, selvom jeg veldig gjerne skulle ønske det var annerledes! Jeg håper du får ny oppstart allerede neste måned :Heartred

Takk :Heartred

Jeg skulle jo stoppe etter jeg testet ut Otrivelle, men det var naivt å tro skulle gå :happy8

Så jeg testet med en tidlig test i dag - 9dpo, og ser kanskje en liiiten skygge, men jeg vet ikke om det er rester av Otrivelle eller om det ikke er noe der i det hele tatt, haha.

Vedlegg

• 20250710_090248.jpg
    20250710_090248.jpg
    350,2 KB · Visninger: 69

Jeg skulle jo stoppe etter jeg testet ut Otrivelle, men det var naivt å tro skulle gå :happy8

Så jeg testet med en tidlig test i dag - 9dpo, og ser kanskje en liiiten skygge, men jeg vet ikke om det er rester av Otrivelle eller om det ikke er noe der i det hele tatt, haha.
Jeg ser! :love7

Oi, dette er jo lovende! Kan absolutt være babystrek 9 DPO dette, selv om det er vanskelig å si så tidlig. Hvordan så strekene ut da du testet ut Ovitrelle da?

Det kan jo være veldig svakt 11 DPO så lenge det er noe! Vil du dele bilde? :Heartred
Vet ikke om det er skygge eller hva det er, om det er noe i det hele tatt. Tviler på at det er Ovitrelle siden det er 13 dager siden jeg satt den. Usikker. Liker ikke dette gamet. :sorry:

Vedlegg

• 20250710_064648.jpg
    20250710_064648.jpg
    331,9 KB · Visninger: 82
Last edited:
Vet ikke om det er skygge eller hva det er, om det er noe i det hele tatt. Tviler på at det er Ovitrelle siden det er 13 dager siden jeg satt den. Usikker. Liker ikke dette gamet. :sorry:
Strek er det ja, men klarer ikke å se fra bildet om det ser ut som skygge eller noe mer. Er det noe farge i den i virkeligheten?

Nei, det er brutalt dette her.

Oi, dette er jo lovende! Kan absolutt være babystrek 9 DPO dette, selv om det er vanskelig å si så tidlig. Hvordan så strekene ut da du testet ut Ovitrelle da?
Da testet jeg med vanlige tester, og de har vært hvite siden 6dpo, og fortsetter med det.
I går og i dag har jeg testet med tidligere tester, men om noe synes jeg dagens strek er svakere enn i går, så jeg tør ikke håpe for mye egentlig :dead:

Vedlegg

• 20250709_082826.jpg
    20250709_082826.jpg
    321,3 KB · Visninger: 67
  • 20250710_130213.jpg
    20250710_130213.jpg
    202,3 KB · Visninger: 65
Da testet jeg med vanlige tester, og de har vært hvite siden 6dpo, og fortsetter med det.
I går og i dag har jeg testet med tidligere tester, men om noe synes jeg dagens strek er svakere enn i går, så jeg tør ikke håpe for mye egentlig :dead:
Skjønner! Hvis de du testet ut Ovitrelle med fremdeles er blanke er jeg enig i at det er vanskelig å si hva de på tidligtestene er. Men jeg ville likevel forventet at en eventuell Ovitrelle-strek på tidligtesten også skulle bli tydelig svakere og ikke være like sterk, og synes 8 og 9 DPO-strekene er tilnærmet like. Det er jo mulig du er på vippepunktet der synkende HCG fra Ovitrelle og stigende HCG fra baby sammenlagt er omtrent like sterkt fra en dag til den neste. Umulig å si sikkert ennå og helt lov å ikke tørre å håpe selv, men jeg har absolutt håp for dette :Heartred

Back
Topp