Juli 2025

Jeg hadde det en runde med letrozol, før vi begynte på IVF. Da sa legen at det ser de noen ganger, litt tilfeldig virket det som. Hun sa også at hadde det vært IVF så ville de avbrutt, da den væsken ikke gir gode vilkår for et egg å overleve i, men at det oftest er normalt igjen etter neste mens ☺️ Jeg var inne til en ny UL etter noen dager (kanskje en uke?) og da var den borte for min del.
Aha! Så godt å høre og takk for erfaringsdeling. Min lege sa også at det gir dårligere kår for implantasjon, så vi kaster ikke bort dyrebare IVF-egg på det, og det er jeg selvfølgelig helt enig i!

Har selvfølgelig blitt forkjølet :sad010 Håper det ikke ødelegger noe for innsettet i morgen

Har selvfølgelig blitt forkjølet :sad010 Håper det ikke ødelegger noe for innsettet i morgen
Faktisk hørt at å være syk under innsett kan være en fordel, fordi kroppens immunforsvar er opptatt på andre ting. Men ville hørt med klinikken hva de tenker. Lykke til

Samme her faktisk, eller bare litt hoste og sår hals da. Tenker det går helt fint for oss begge (med mindre du er virkelig dårlig med veldig høy feber og sånn da) :Heartred

Masse lykke til med innsett i morgen :Heartred

Samme her faktisk, eller bare litt hoste og sår hals da. Tenker det går helt fint for oss begge (med mindre du er virkelig dårlig med veldig høy feber og sånn da) :Heartred

Lykke til i morgen!!! Endelig :Heartpink :laughing002

Lykke til imorgen!!! Håper for deg :Heartred

Vi fikk ut færre egg enn forespeilet - faktisk bare 3.
Og av dem var bare 2 modne, vi fikk melding i dag om at begge er fertilisert, så det er noe.

Jeg er satt opp til innsett av 2 dagers i morgen.
Så får vi se da - forhåpningene er ikke kjempehøye men vi holder litt på håpet allikevel :Heartred
Ånei, det var leit å høre. Veldig forståelig at du ikke tør å ha veldig høye forventninger da, men det er absolutt håp igjen å holde på! Jeg håper med deg :Heartred

Lykke til med innsett til dere som skal ha det i dag!!

Jeg prøver å forberede meg litt mentalt på veien videre, dersom det ikke går med vårt siste fryseegg i august, er det vanlig at man må vente lenge før man kommer i gang med neste uttak? St. Olavs i mitt tilfelle.

Og av dem var bare 2 modne, vi fikk melding i dag om at begge er fertilisert, så det er noe.

Så får vi se da - forhåpningene er ikke kjempehøye men vi holder litt på håpet allikevel :Heartred
Skjønner det er kjipt..Men får ha troa på de 2 egga som fortsatt er med! Vet du hvorfor du skal sette inn 2dagers?

Det skjønner jeg godt føltes kjipt, men det er jo flott at begge de 2 modne ble befruktet! Det lover jo godt! Jeg heier på de to :Heartred

Skikkelig! Venter du til testdato eller tester du før?
Tester fra det som blir 10 dpo tenker jeg, det blir mandag. Men kan være jeg tester søndag kveld også, testa positivt 9dpo på kveld sist :) Hva tenker du?

Back
Topp