Juli 2025

Det kan fint feste seg allerede 6dpo. Kan feste seg alt fra 6-12 dpo. 6-8 er visst det optimale virker det som utfra alt jeg har lest (og der begynner å bli skremmende mye). Mitt festet seg nok 7 eller 8 dpo. Utfra når testene snudde. Selv om hadde begynt å «klekke» :laughing002
Haha, elsker den norske oversettelsen, klekke høres så søtt ut! Hadde du noe symptomer på implantasjon, eventuelt før?

Haha, elsker den norske oversettelsen, klekke høres så søtt ut! Hadde du noe symptomer på implantasjon, eventuelt før?
Nei, ikke som jeg tenkte over. Men ser jeg har notert «mensmurringer» fra 8 dpo. Fikk første tegnet på at det hadde festet seg 9dpo, siden Ovitrelletstrekrn hadde stoppet opp og var lik som safen før.. Og «riv og røsk» i livmorområdet har jeg egentlig kjent hver dag siden. Men jeg er ikke sånn som kjenner når der fester seg. Søstera mi har vært gravid 3 ganger. Har en datter og venter nr.2. Og hun har kjent et kraftig stikk hver gang det har festet seg. Så har inntrykk av at det er veldig varierende hva man merker.
Haha. Klekking er søtere ja

Last edited:
Jaaa jeg husker det, og syntes jo din følelse av implantasjon hørtes veldig «overbevisende» ut, men din var jo 5AA og jeg tenker kanskje det går litt treigere med de som ikke er hatching? Men det er klart, alt er mulig! Håper jo det betyr noe, jeg pleier jo ikke ha kramper rundt nå. Men så pleier jeg heller ikke å pøse på med ekstra progesteron :laughing002
Det er sant, men vi vet jo ikke hvordan de oppfører seg når de kommer inn i oss :love7 Kanskje din ikke ligger så langt bak:Heartred De fleste fester seg mellom 24-36 timer etter innsett, uansett egentlig. Det var min forståelse når jeg snakket med embryologen sist. Jeg har troa!!

Det er sant, men vi vet jo ikke hvordan de oppfører seg når de kommer inn i oss :love7 Kanskje din ikke ligger så langt bak:Heartred De fleste fester seg mellom 24-36 timer etter innsett, uansett egentlig. Det var min forståelse når jeg snakket med embryologen sist. Jeg har troa!!
Ååå håper sånn :sad010

Denne gangen har jeg vondt over symfysen etter ultralyd proben, begynner å lure på om det er det jeg kjenner på, men det skal jo ikke gjøre merkes når jeg ikke berører det :dead:

Oi, det hadde jeg ikke hørt før, men jeg har veldig stor tillit til Medicus-embryologene, så da velger jeg å ta dagens murrefest som et godt tegn! Har roet seg litt nå da, så vi får bare se an videre :nailbiting:

Oi, det hadde jeg ikke hørt før, men jeg har veldig stor tillit til Medicus-embryologene, så da velger jeg å ta dagens murrefest som et godt tegn! Har roet seg litt nå da, så vi får bare se an videre :nailbiting:
De er veldig flinke :love7

Swoop! - 37 - B1 - Aleris - FER #4 (#1 hos Aleris) av IVF #2 (#1 hos Aleris) - Prednisolon, Estradot, Klexane, Letrozol, Pergoveris, Fyremadel, Meriofert, Ovitrelle og Cyclogest/Utrogestan - innsett 4. juli.

Tror det blir riktig? :nailbiting:

Last edited:
Swoop! - 37 - B1 - Aleris - FER #4 (#1 hos Aleris) av IVF #2 (#1 hos Aleris) - Prednisolon, Estradot, Klexane, Ovitrelle og Cyclogest/Utrogestan - innsett 4. juli.

Tror det blir riktig? :nailbiting:
Så koselig at du ble med inn hit!! :Heartred

Du hadde helt nytt forsøk med nytt uttak hos Aleris nå, stemmer ikke det? Da tror jeg ofte man skriver at det er FER #1 av IVF #2 for eksempel, og så skriver noen da innsett #4 totalt i parentes. Skriver det som du ønsker såklart, men tror det er slik jeg har sett det gjort tidligere hos de som har hatt flere forsøk. Ikke at det er veldig viktig :laughing002

Så koselig at du ble med inn hit!! :Heartred

Du hadde helt nytt forsøk med nytt uttak hos Aleris nå, stemmer ikke det? Da tror jeg ofte man skriver at det er FER #1 av IVF #2 for eksempel, og så skriver noen da innsett #4 totalt i parentes. Skriver det som du ønsker såklart, men tror det er slik jeg har sett det gjort tidligere hos de som har hatt flere forsøk. Ikke at det er veldig viktig :laughing002
Haha. Kanskje! Da er det nok det. Mye å huske på. :laughing002

Swoop! - 37 - B1 - Aleris - FER #1 av IVF #2 (innsett #4 totalt) - Letrozol, Pergoveris, Fyremadel, Meriofert, Ovitrelle, Prednisolon, Estradot, Klexane og Cyclogest/Utrogestan - innsett 4. juli.

DA tror jeg det blir riktig.

Haha. Kanskje! Da er det nok det. Mye å huske på. :laughing002

Swoop! - 37 - B1 - Aleris - FER #1 av IVF #2 (innsett #4 totalt) - Letrozol, Pergoveris, Fyremadel, Meriofert, Ovitrelle, Prednisolon, Estradot, Klexane og Cyclogest/Utrogestan - innsett 4. juli.

DA tror jeg det blir riktig.
Vi prøver det sånn! Morsomt at hele juli-gruppa så langt har hatt innsett i løpet av tre dager :laughing002 Håper det klaffer for oss alle sammen!

Hvordan går det med dere @Jm95 @Swoop! og @Ekkorin? :Heartred Tankekjør og symptomjakt eller er hodet ganske rolig?
Takk som spør!

Går helt greit - ferie! Bare kjent stikking/klyping i sidene på magen/korsryggen siden innsett. Det tror jeg kan være progesteronet. Men samtidig kjente jeg ikke mye til det på innsettet i april mener jeg. Så vanskelig å si. Tar det som det kommer.

Hvordan går det med deg?

Endelig..! Det gikk helt til syklusdag 40 for mensen kom tilbake etter to avbrutte forsøk på rad. Det føles så godt å få den. Jeg har aldri hatt så lang syklus. Vanligvis 24-28 dager, så følte firkeligvat noe var galt med kroppen. Og det er det siste jeg vil kjenne på i denne IVF prosessen. Planen er forsøk i august, men nå drar det seg muligens inn i september. Lykke til i juli alle! Sees kanskje i aigustgruppa

Hvordan går det med dere @Jm95 @Swoop! og @Ekkorin? :Heartred Tankekjør og symptomjakt eller er hodet ganske rolig?
Det går greit for min del, holder meg opptatt og rolig. Siden jeg hadde så tidlig innsett er det heller ikke er noe å kjenne etter enda.
Har alt gått etter planen så er det jo først i dag eller i morgen at det kommer til blastocyst-stadiet.
Cyclogest gir meg murringer, ømme bryster og tett nese, så om jeg leter etter symptomer vil jeg finne dem uten at de betyr noe.

Jeg regner med at Otrivelle ikke er ute før tidligst onsdag, så jeg kan liksom ikke teste heller.

Hvordan er det med deg? :Heartred

Endelig..! Det gikk helt til syklusdag 40 for mensen kom tilbake etter to avbrutte forsøk på rad. Det føles så godt å få den. Jeg har aldri hatt så lang syklus. Vanligvis 24-28 dager, så følte firkeligvat noe var galt med kroppen. Og det er det siste jeg vil kjenne på i denne IVF prosessen. Planen er forsøk i august, men nå drar det seg muligens inn i september. Lykke til i juli alle! Sees kanskje i aigustgruppa
Å, jippi!! Gratulerer! Det er så godt når den er på plass igjen og alt begynner å føles mer normalt. Masse lykke til i august/september :Heartred Og god ferie så lenge!!:love7

Back
Topp