~Juli 2021 ~

Har vært på Tusenfryd med bare Lille U i dag, skal med frøkna på onsdag.
Noen ganger trenger man å ta barna med på ting helt alene :)
Må finne på noe med eldsten også, men ikke helt sikker på hva enda, muligens vi drar på Høyt og Lavt

Vi har vært på oslotur og outlet , fikk plutselig telefon fra bror som hadde booket feil uke på camping , så da var de uten sted å bo, med andre ord vi har plutselig huset fullt..
Nå er vi på vei hjem til de:)

Bytte hus?

Min bror bor sånn 2 min fra meg så det hadde ikke vært så relevant. Men de er på camping ca her vi er nå.

Kjipt å ha booket feil uke da, får de benyttet den når den kommer eller?

Begynner å tvile på vår camping i år. Og forbereder meg på å booke neste år. Bonusen med det er at da må vi booke tidlig og da BLIR det camping i alle fall og svigers - ferien får ikke ta så stor deler av ferien som det den gjør i år (også)

Har vært på Tusenfryd med bare Lille U i dag, skal med frøkna på onsdag.
Noen ganger trenger man å ta barna med på ting helt alene :)
Må finne på noe med eldsten også, men ikke helt sikker på hva enda, muligens vi drar på Høyt og Lavt

Fint å gjøre noe sånt også da. Ikke så ofte vi gjør noe med en og en.

God morgen. Toastjern kjøpt i går, frukost inntatt, trenger ost og grillkrydder plutselig;) Skal rydde ut lekene til guttungen. Ommøblere rommet og gjera klart til han får skrivebord inn.

Bytte hus?

Min bror bor sånn 2 min fra meg så det hadde ikke vært så relevant. Men de er på camping ca her vi er nå.

Kjipt å ha booket feil uke da, får de benyttet den når den kommer eller?

Begynner å tvile på vår camping i år. Og forbereder meg på å booke neste år. Bonusen med det er at da må vi booke tidlig og da BLIR det camping i alle fall og svigers - ferien får ikke ta så stor deler av ferien som det den gjør i år (også)
Nei de drar hjem på lørdag , men fikk plass et annnet sted så da ordnet det seg.

Har dere tatt det enda? Hvordan gikk det?
Vi er ferdig på sykehuset for en stund siden.
Har ikke resultatet, legen skulle se på det og sende legen på BUP.

Tok ikke EKG siden de misstenker noe galt, men siden vi har en del hjerteproblemer i familien så de ønsket å ta det før frøkna får medisiner som skal hjelpe henne med ADD'en

Vi er ferdig på sykehuset for en stund siden.
Har ikke resultatet, legen skulle se på det og sende legen på BUP.

Tok ikke EKG siden de misstenker noe galt, men siden vi har en del hjerteproblemer i familien så de ønsket å ta det før frøkna får medisiner som skal hjelpe henne med ADD'en
Oki, det er bra. :)

Fant en badedrakt på sport 1 som dekker øverste del av lårene. Det liker man!
Ja. Det liker man.

Jeg liker ikke klassisk skjæring, jeg får ikke bikinilinjen presentabel uansett og er ukomfortabel med det rett og slett. Har både badedrakt og bikinibukse som er "boxer" og trives langt bedre med det

Sliten i beina etter en lang dag med trasking i hunderfossen. 10-19 er lenge nok, kjenner beina mine

Back
Topp