~Juli 2021 ~

Jenta mi har fått sine første ordentlige bh'er. Men far nekte for at hun trenger det... Hun fyller dei minste bhene. Er lei av å stange hodet i veggen med han. Stønad som er innvilga til yngste skal settes på konto i hans navn og så skal begge disponere den summen. Far har oppgitt sitt kontonr til nav.... Han svare ikkje meg ang penger som er sønn sin og skal dekke utgifter til han, som barnetilsyn og ekstra slitasje på sengetøy ol...

Ang det med kontonr, ta kontakt med nav.

Og hva søren har vel far å si på om hun trenger bh eller ei? Har han førstehånds erfaring med ømme knopper som skal bli pupper, kanskje?

Ang det med kontonr, ta kontakt med nav.

Og hva søren har vel far å si på om hun trenger bh eller ei? Har han førstehånds erfaring med ømme knopper som skal bli pupper, kanskje?

Ja eg har gjort det. Dei ba meg ringe, det er lett med to unger med ferie og ADHD. Eg blir avbrutt konstant.

Eg sa det til henne, at pappa meine det holde med vanlig topp men det er vondt og ømt, i tillegg til at dei er store også.

Ja eg har gjort det. Dei ba meg ringe, det er lett med to unger med ferie og ADHD. Eg blir avbrutt konstant.

Eg sa det til henne, at pappa meine det holde med vanlig topp men det er vondt og ømt, i tillegg til at dei er store også.

Slikt har ikke pappaer peiling på, faktisk. Så det så!

Sørg for at DU kjøper bind som hu kan ha i bagen sin, for det kommer ikke han til å gjøre..

Ja eg skal det. Sende det med henne på speiderleir også. Utvikling skjedde fort no. Har sagt hun kan ringe meg når hun får mensen også, så skal eg hjelpe hun.

Ja... Dattera har utvikla seg til ung dame, mensen er nok ikkje langt unna heller.

Slikt er vi et stykke unna her, min eldste datter er 10, og like paddeflat som sin 5 år gamle søster, men vil ha topp av bluferdighet i situasjoner hvor hun må kle av seg sammen med andre, når hun syr klær hos min mor og og håndballgarderoben pre korona når de måtte skifte til drakt i samme garderobe som alle andre med foreldre og minst et lag til med sine foreldre.

Men jeg er i det minste trygg på at faren slett ikke kommer til å krangle på behovet når det oppstår.

Jenta mi har fått sine første ordentlige bh'er. Men far nekte for at hun trenger det... Hun fyller dei minste bhene. Er lei av å stange hodet i veggen med han. Stønad som er innvilga til yngste skal settes på konto i hans navn og så skal begge disponere den summen. Far har oppgitt sitt kontonr til nav.... Han svare ikkje meg ang penger som er sønn sin og skal dekke utgifter til han, som barnetilsyn og ekstra slitasje på sengetøy ol...
Nei han kan ikke oppgi sitt kontonummer men han må skaffe en kontonummer på barnets navn som står under far. Er det ikke rettigheter som sier att du må få en kopi av den søknaden?

Dyst han er

Slikt er vi et stykke unna her, min eldste datter er 10, og like paddeflat som sin 5 år gamle søster, men vil ha topp av bluferdighet i situasjoner hvor hun må kle av seg sammen med andre, når hun syr klær hos min mor og og håndballgarderoben pre korona når de måtte skifte til drakt i samme garderobe som alle andre med foreldre og minst et lag til med sine foreldre.

Men jeg er i det minste trygg på at faren slett ikke kommer til å krangle på behovet når det oppstår.

Hun starta utvikling i 10 års alder. No er det tydelig bryst og hårproduksjon er i gang. Såg det når me skulle i bassenget.

Heldigvis har mannen min peiling :p
Har en storbrysta kjerring XD

Hehe. Min har erfaring med voksne, men jeg var ferdig med puberteten da jeg traff ham. Han har et par søstre men akkurat dette involverte de nok ikke storebror i ;)

Så behovet hos en i utvikling, det overlater han nok til meg ja

Nei han kan ikke oppgi sitt kontonummer men han må skaffe en kontonummer på barnets nav som står under far. Er det ikke rettigheter som sier att du må få en kopi av den søknaden?

Eg har fått svar på søknaden. Var når eg kontakta nav at eg fann ut det skulle på hans konto, ikkje far sin.

Hehe. Min har erfaring med voksne, men jeg var ferdig med puberteten da jeg traff ham. Han har et par søstre men akkurat dette involverte de nok ikke storebror i ;)

Så behovet hos en i utvikling, det overlater han nok til meg ja
Min mann har to yngre søsken, så tror vi er på bølgelengde. Siden jeg hater shopping tar nok han hu med på det! Men han er flink der altså.

Back
Topp