Hvor skal du reise?Gleder meg til å reise bort litt jeg, fy søren som jeg savner å reise
Jeg er helt syyyyk etter å kunne dra til feriehuset til svigers i dk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal du reise?Gleder meg til å reise bort litt jeg, fy søren som jeg savner å reise

Så lenge det ikke er rundt København så er det grønt og dere kan reise.Hvor skal du reise?
Jeg er helt syyyyk etter å kunne dra til feriehuset til svigers i dk![]()
Er det rart at jeg gleder meg til å reise vekk i 9 dager… samtidig som jeg gruer meg?Gleder meg til å reise bort litt jeg, fy søren som jeg savner å reise
KultPå plass i teltet for en av de siste hjemme - camping - nettene før ferien.
Teltet skal ned senest søndag, kanskje i morgen, før regnet kommer og tar det. Litt reparasjon må til, lappe et par lekkasjer og fikse en løsnet klips, og det må pakkes ned mens det enda er tørt, for det kommer en del ruskevær neste uke, allerede søndag kveld.
Trøsten for reise - syken min er at det er ca samme meldingene dit vi skal, så da er det lettere å takle at vi er hjemme.
Vi skal til Porsgrunn , har leid hytte der.Hvor skal du reise?
Jeg er helt syyyyk etter å kunne dra til feriehuset til svigers i dk![]()
Koselig da , bedt pp fest jegFår besøk imorgen vi![]()
Det vil jeg troEr det rart at jeg gleder meg til å reise vekk i 9 dager… samtidig som jeg gruer meg?
Uten mann og barn.: kommer til å savne de.
Så kos!Koselig da , bedt pp fest jeg
Joda, men samboer får nok ikke vaksine før evnt i sep. De har hus i hirtshals og de regnet med at hovedstad + nordjylland forble rødt. Så han er litt skeptisk til å reise i tilfelle det forandrer segSå lenge det ikke er rundt København så er det grønt og dere kan reise.
Er svigers danske?
Trodde det var mer eller mindre umulig for andre enn dansker å få lov til å kjøpe feriehus i Danmark

Får håpe detTur til dk bestilt! Flex inkludert slik at refusjon er mulig hvis ting forandrer seg veldigåh, håper så veldig at vi får dratt
![]()
Vi har pleid å dra en ukes tid kanskje 4ganger i året, nå er det et år siden vi har vært. Savner det så innmariFår håpe det
Her tar vi ikke sjansen, siden jeg skal på utredning osv i august og september. August 9 dagers opphold og rehabilitering. Og i september for søvnapné. Og de spør om jeg har vært i utlandet de siste 12 mnd faktisk o.o for da skal man testes for mrsa.
Det skjønner jeg. Jeg vil gjerne ha en tur til Spania, men tør ikke før det er tryggere.Vi har pleid å dra en ukes tid kanskje 4ganger i året, nå er det et år siden vi har vært. Savner det så innmari![]()
Joda men får se om jeg drar , skal jo reise i morgen såSå kos!
Vi har to familier her som har kjøpt feriehus i DanmarkSå lenge det ikke er rundt København så er det grønt og dere kan reise.
Er svigers danske?
Trodde det var mer eller mindre umulig for andre enn dansker å få lov til å kjøpe feriehus i Danmark
Er noen regler om at man nå vise tilhørighet for å kunne få lov til å kjøpe feriehus der.Vi har to familier her som har kjøpt feriehus i Danmark