Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Hæ? 19 dager til jeg skal på jobb igjen da![]()
God morgen . Alle andre sover og jeg får ikke sove lengre. må vel vekke minste før han skall i bhg idag.
Glemte det var juli eg![]()
Den overgangen glemmer vi ikke her i huset, siden mannen altså har bursdag siste juni
Her minnet minste meg i går kveldGlemte det var juli eg![]()
Hahahaha33 år gammel og spurt om leg på polet![]()
Så får jeg satt med ned med en kopp kaffi hørte jeg minste mammmaLurer på om mellomste sover enda, eller om hun bare ikke har stukket hodet opp , trolig ligger hun vel og spiller. Eldste har vørt i dusjen, Minstemor fikk ønsket sitt oppfylt om å komme først i bhg i dag, hun ble levert før det ble låst opp, fornøyd jente.
Hun er også happy om vi henter sist, et er vi bedre på å få til, men levere først gjør vi ikke så ofte. Benyttet oss av at de åpner 7 da i dag, noen dager åpner de 6.30, for en eller annen forelder har en tidligvakt, og det orker jeg ikke. (De åpner 6 sånn til vanlig, men nå u Koronatider hvor de ikke kan ha ei vakt på hele huset fra 6, så åpner avdelingen utfra innmeldte behov)
SantEg gikk på ferie i går og tok den visst helt ut
![]()
Så får jeg satt med ned med en kopp kaffi hørte jeg minste mammmaen etter en kom de ned.
Her åpnet bhg kl 7:30 vi leverer alltid mellan 8:15-8:45orker ikke stresse før og hverfall ikke nå når de andre barna har ferie. Det er dager jeg leverer 9:30
Her har jeg og en venninne bytte barnMi leveres vanligvis 8.30 og da er det flere om veeeeeeenter på henne. Så hun syntes der var stas å leveres så tidlig i dag, så fikk søstra hente henne. Og de er kommet hjem.
Broren er reist for noen timer siden og far i huset ventes hjem etterhvert, via kiwi og plukker med seg middag.