Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Jeg beklager!! Det er ikke meg det henger i.. alle som har fått svar på pm fra meg har jeg gitt beskjed om at skal ha tilgang. :)

Det er IKKE jeg som gir tilgang, jeg sjekker at dere kan få tilgang og gir beskjed til moderator.


Har spurt moderator hva som skjer. Håper dere alle sammen får raskt tilgang.
<3 du gjør en god jobb :) Vi vet det ikke er du :) Vi smører oss med tålmodighet vi :D
 
Tamara skal ha gitt alle tilgang nå :)
 
Hei :) Mari heter jeg :) jeg er ny her og vil gjerne være med i termingruppen :) har termin 15 juli og har ikke vært med i noen termingruppe forløpig :) har en gutt fra før født april 2014 :)
 
Hei :) Mari heter jeg :) jeg er ny her og vil gjerne være med i termingruppen :) har termin 15 juli og har ikke vært med i noen termingruppe forløpig :) har en gutt fra før født april 2014 :)
Hei Mari :)
For å få tilgang til det skjulte forumet må du ha vårt medlem på forumet i en mnd,ha 50 innlegg her inne på juli 2016 gruppen , stå på terminlisten og sist men ikke minst ha nick. :)
 
Hei. Plutselig har jeg ikke tilgang lenger. Er aktiv her inne, men ikke super aktiv. Er det noen grunn til at jeg ikke kommer inn lenger?
 
Dere har vel vært for lite aktiv på skjult forum vil jeg tro?:) Må ha minst 10 innlegg på skjult pr. Mnd :)
 
Ja, mener Daim skrev noe om det her om dagen? At folk ville miste tilgangen uten varsel eller noe. Sjekk den tråden om tilgang, tror det var der det stod :)
 
Jaja :p har prøvd å være litt aktiv der. Men får man den ikke tilbake da eller?
Joda, men man får karantene på 3 uker tror jeg det var:) Da er der bare å spørre om tilgang igjen slik jeg har forstått det :)
 
Det stemmer det border har forklart, man mister tilgang uten beskjed om man ikke har 10 innlegg inne på skjult hver mnd.
Jeg har gitt beskjed her ute i de "åpne"og inne på skjult for godt over en uke siden for at alle skal få med seg beskjeden .
Beklager å måtte være så "hard", men dette er regler satt fra forumet.
Bare spør meg om dere lurer på noe :)
Alle kan selvsagt søke på nytt etter ca 3 uker (jeg har sagt 1 mars denne gangen :))
 
Det stemmer det border har forklart, man mister tilgang uten beskjed om man ikke har 10 innlegg inne på skjult hver mnd.
Jeg har gitt beskjed her ute i de "åpne"og inne på skjult for godt over en uke siden for at alle skal få med seg beskjeden .
Beklager å måtte være så "hard", men dette er regler satt fra forumet.
Bare spør meg om dere lurer på noe :)
Alle kan selvsagt søke på nytt etter ca 3 uker (jeg har sagt 1 mars denne gangen :))

Æ skjønne d, men syntes krave kunne være aktivitet, å ikkje 10 innlegg. Æ deltar å kommentere, men æ orke ikkje skrive masse vas, bære før å ikkje meste tilgang.
 
Back
Topp