lilleJ
Betatt av forumet
Jeg ser nå at jeg har skrevet det som profil-innlegg på profilen dinJeg kan ikke se å ha mottatt pm fra deg?
Hvordan sender jeg deg pm?
Jeg ser nå at jeg har skrevet det som profil-innlegg på profilen dinJeg kan ikke se å ha mottatt pm fra deg?
Da er det ikke rart jeg ikke har fått beskjedJeg ser nå at jeg har skrevet det som profil-innlegg på profilen din
Hvordan sender jeg deg pm?hehe..
Har du fått fra meg?Jeg kan ikke se å ha mottatt pm fra deg?
Jepp, skal se på i morgen, PCen har påskeferieHar du fått fra meg?![]()
Den er greiJepp, skal se på i morgen, PCen har påskeferie![]()
Ja om ikke den trenger det så trenger jegDen er greitrenger jo ferie den også
![]()
Jeg fant ikke noe melding jeg kunne søken i til dette forumet men skrev på veggen?
Jeg bruker PC, men tror jeg fikk til å sende deg pm igårDa er det ikke rart jeg ikke har fått beskjed
Bruker du appen? Trykk på nicket mitt også får du opp en konvelutt i høyre hjørne![]()
Ser sånn ut ja, skal se på de når tuppa er lagtJeg bruker PC, men tror jeg fikk til å sende deg pm igår![]()
Hos meg så står det start a convo with.. Under de tre prikkene, bruker appFår ikke sendt pm til Daim via appen.. noen som vet hvorfor?
Samme her, søkte på tirsdag og enda ikke kommet opp noeJeg søkte tilgang på mandag, men har ikke komt opp noe endaHar jeg gjordt noe feil? Mente jeg sendte pm
![]()
Jeg søkte tilgang på mandag, men har ikke komt opp noe endaHar jeg gjordt noe feil? Mente jeg sendte pm
![]()
Dere får svar på pmen av meg før dere får tilgang.Samme her, søkte på tirsdag og enda ikke kommet opp noe
Pmen din har gått meg husforbi, jeg har lest den uten å lest den,beklager...Søkte om tilgang på torsdag, har ikke fått noe enda. Har jeg gjort alt riktig?
Da har terminen min også gått noen husforbiPmen din har gått meg husforbi, jeg har lest den uten å lest den,beklager...men terminen din mangler ser jeg
![]()
Jeg har ikke sett på tråden,men den manglet i pm,det er så mange å lete igjennom for meg om jeg skal lete etter hver og enkeltDa har terminen min også gått noen husforbiInformerte om den på side 30 av terminlistetråden
10.juli
![]()
Jeg visste ikke det skulle sendes i pm, beklager. Sender den nåJeg har ikke sett på tråden,men den manglet i pm,det er så mange å lete igjennom for meg om jeg skal lete etter hver og enkelt![]()