Juli 2014 har et skjult forum - slik får DU tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Da har jeg 50 innlegg på statistikken. Lurer på hvor alle de andre ble av?
Håper jeg får tilgang nå :)

Kan man skrive på forskjellig forum, og det teller som 50 inlegg, eller må jeg skrive 50 inlegg på min terminmåned forum? :p
Sorry, har aldri vært med på noe forum før, så vet ikke helt hva jeg holder på med.

Kan man skrive på forskjellig forum, og det teller som 50 inlegg, eller må jeg skrive 50 inlegg på min terminmåned forum? :p
Sorry, har aldri vært med på noe forum før, så vet ikke helt hva jeg holder på med.

Du må skrive 50 innlegg her inne på juli 2014. :)

Hvor kan jeg se hvor mange innlegg jeg har? Og hvor lenge jeg har vært medlem? :-) helt ny på dette forum greiene jeg og ;-)

Hvor kan jeg se hvor mange innlegg jeg har? Og hvor lenge jeg har vært medlem? :) helt ny på dette forum greiene jeg og ;-)

Du har bare vært medlem siden 24 november 2013, så du kan tidligst få tilgang på julaften :)

Hvis du holder musepekeren over nicket ditt oppe til høyre, så klikker du deg videre inn på din profil. Der får du opp hvor lenge du har vært medlem og hvor mange innlegg du har.
Du har pr nå kun 26 innlegg, så du må skravle på :)

Du må også påse at du står oppført på terminlista :)

Det er fint om dere venter med å søke tilgang til dere oppfyller kriteriene, for da blir det mer effektivt å håndtere køen! :)
Jeg må gå inn på hver enkelt (og jeg ser ikke nicket før jeg klikker meg inn) og holde statistikk på hvor mange innlegg vedkommende har osv. Så heretter blir det avslag på de som ikke oppfyller, og så søker man da bare på nytt når man oppfyller. Slik unngår vi å måtte rydde opp slik Marthe gjorde mens jeg var på ferie. :)

Tror jeg greide å søke, men veit ikke helt.. Oppfyller ihvertfall kravene...

Da har jeg også søkt :) og ut ifra mine beregninger skal alle kriterier være oppfylt ;) men når jeg søkte kunne jeg velge mellom å krysse av på skjult gtuppe og/eller forum. Krysset av på skjult gruppe. Var dette feil? Eller skulle jeg velge begge deler?

Da har jeg også søkt :) og ut ifra mine beregninger skal alle kriterier være oppfylt ;) men når jeg søkte kunne jeg velge mellom å krysse av på skjult gtuppe og/eller forum. Krysset av på skjult gruppe. Var dette feil? Eller skulle jeg velge begge deler?

Jeg kan ikke se at det ligger noen i køen....? Sikker på at du valgte Julibarna2014?

hmm... har jeg fått det til nå mon tro?:)

Hva for en teit regel er det, 50 innlegg for å slippe inn i den skjulte gruppa??? Kan dere ikke bare slippe meg inn. Ønsker ikke å snakke offentlig om min vanskelige graviditet.

Jeg synes regelen er flott. Ellers er jo vitsen borte med skjulte grupper der alle kan slippe inn. Folk hadde da heller ikke åpnet seg fordi de ikke visste hvem de andre er. Ikke så vanskelig å få 50 innlegg. Bruk skravletråd til hverdagslige ting, Termin tråd, fødeplasstråd, osv så får man fort 50 innlegg. Det tok meg to uker å få de innleggene og vil ikke kalle meg en av de mest aktive her

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva for en teit regel er det, 50 innlegg for å slippe inn i den skjulte gruppa??? Kan dere ikke bare slippe meg inn. Ønsker ikke å snakke offentlig om min vanskelige graviditet.

Regelen er nettopp for å unngå at hvem som helst skal få tilgang. Om det er vanskelig for deg å snakke offentlig om graviditeten, kanskje du skal prøve å snakke med noen ansikt til ansikt? Jordmor, f.eks.?

Dagene og nettene er lange. Får hjelp av helsepersonell også, men hadde gledet meg til å bli medlem av et forum igjen som er skjult for omverdenen. Tok meg 2 uker å klare å logge meg på her, pga tekniske problemer, og nå må jeg vente noen uker til. Har også prøvd å melde meg inn i hyperemesis Norge, men ingen svarer på epost. Ganske lei.

Meld deg på terminlista og skravle i vei om smått og stort, og så legger du inn søknad slik som beskrevet i en av de første innleggene her når du har 50. :) Går sikkert fort når du kommer i gang. :)

Back
Topp