Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke mulig å få bli med før man har vært medlem 1 mnd?Dersom alle andre kriterier er oppfylt...?
Husker ikke når jeg sendte søknad
Jeg avviser de som ligger inne med begrenset profil nå, og så søker du på nytt, og sender meg en pm umiddelbart etter. da vet jeg hvem jeg skal godkjenne kvelden før jeg reiser (29. nov).Noterer i et eget skjema.
Det er det ikke, men skal notere meg medlemsnummeret ditt for det.![]()

Har søkt om tilgang på skjult gruppe, men ikke blitt godkjent ennå. Oppfyller alle kravene mener jeg, men er usikker på dette med begrenset profil. Hva vil det si?
Sent from my iPad using BV Forum
Då prøve eg igjen. Detta bli innlegg nr 50Du må telle antall innlegg på Juli 2014, så ser du at det er like før.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men må alle innleggene være skrevet i Juli 2014? Hvordan sjekker jeg eventuelt dette dette?
Det er det som gjelder, ja.Se øverst i denne tråden. Så du må telle... Det jeg gjør er å telle de som IKKE er på Juli 2014, og trekke fra totalen man får når man viser alle innleggene.
![]()
Jeg har 65 innlegg, men når jeg trykker "vis alle innlegg" får jeg bare opp 20 innlegg?
Blir innleggene mine slettet ?
Blir litt frustrert for jeg vil jo inn på skjult gruppe jeg også.