Juli 2014 har et skjult forum - slik får DU tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Husker ikke når jeg sendte søknad

Husker ikke når jeg sendte søknad

Jeg avviser de som ligger inne med begrenset profil nå, og så søker du på nytt, og sender meg en pm umiddelbart etter. da vet jeg hvem jeg skal godkjenne kvelden før jeg reiser (29. nov). :) Noterer i et eget skjema.

Jeg avviser de som ligger inne med begrenset profil nå, og så søker du på nytt, og sender meg en pm umiddelbart etter. da vet jeg hvem jeg skal godkjenne kvelden før jeg reiser (29. nov). :) Noterer i et eget skjema.

Har søkt og sendt deg "pm" nå tror jeg . Hvis "pm" er det samme som profilinnlegg :oops:

Det er det ikke, men skal notere meg medlemsnummeret ditt for det. ;)

Da har jeg søkt ( tror jeg) har 91 innlegg, etter hva jeg kan se.

Sent from my iPad using BV Forum

Har søkt om tilgang på skjult gruppe, men ikke blitt godkjent ennå. Oppfyller alle kravene mener jeg, men er usikker på dette med begrenset profil. Hva vil det si? ;)

Har søkt om tilgang på skjult gruppe, men ikke blitt godkjent ennå. Oppfyller alle kravene mener jeg, men er usikker på dette med begrenset profil. Hva vil det si? ;)

Du må telle antall innlegg på Juli 2014, så ser du at det er like før. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ang begrenset profil: Gå gjennom innstillingene under "Personvern" før dere søker, og pass på at det er åpent for medlemmer å se profilen din. :) Fint om dette er gjort før du søker om tilgang, siden jeg ikke ser navnet på den som søker, bare et nummer. :)

Har søkt jeg også. Vet ikke hvor mange innlegg jeg har. Får bare opp de 35 siste, men vet at jeg har flere enn det.

Jeg må forholde meg til de jeg ser på statistikken, og jeg ser det samme som deg. Skravle i vei, så er du der snart! :)

Hvem la inn søknad om tilgang i dag kl 14.08? Vedkommende står oppført som begrenset, så jeg må slette den. Deretter er det bare å legge inn på nytt, og sende meg en pm umiddelbart, så kan jeg se hvem det er. :)

Hmm, ser ut til at det blir en stund til jeg får tilgang der, gitt.. :)Kun 16 innlegg og nettopp blitt medlem.. Får bare være ivrig å skrive ;)

Men må alle innleggene være skrevet i Juli 2014? Hvordan sjekker jeg eventuelt dette dette?

Men må alle innleggene være skrevet i Juli 2014? Hvordan sjekker jeg eventuelt dette dette?

Det er det som gjelder, ja. :) Se øverst i denne tråden. Så du må telle... Det jeg gjør er å telle de som IKKE er på Juli 2014, og trekke fra totalen man får når man viser alle innleggene. :)

Det er det som gjelder, ja. :) Se øverst i denne tråden. Så du må telle... Det jeg gjør er å telle de som IKKE er på Juli 2014, og trekke fra totalen man får når man viser alle innleggene. :)

Okei, takk for svar :) Jeg har bare skrevet innlegg her, så slipper nok å telle :) hehe.
Men må vente til jeg har vært medlem i 1mnd da. Har bare vært siden fredag ;)

Jeg har 65 innlegg, men når jeg trykker "vis alle innlegg" får jeg bare opp 20 innlegg?
Blir innleggene mine slettet ?
Blir litt frustrert for jeg vil jo inn på skjult gruppe jeg også.

Jeg har 65 innlegg, men når jeg trykker "vis alle innlegg" får jeg bare opp 20 innlegg?
Blir innleggene mine slettet ?
Blir litt frustrert for jeg vil jo inn på skjult gruppe jeg også.

Pssst! Se siste pm. ;)

Back
Topp