Då har eg au søkt. Tru eg
Sent from my iPad using BV Forum
12 innlegg til, så er kravet oppfyllt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har eg au søkt. Tru eg
Da er nok du en av de jeg ikke kommer inn på fordi profilen er begrenset... Det er to stk, og jeg ser bare medlemsnr på alle på lista. Må klikke inn på hver enkelt for å se nick, og bla i innlegg for å se om det er 50+. Det får jeg heller ikke gjort på de to som er begrenset. Venter fortsatt svar fra forumansvarlig ang dette, da de ikke kjønner hvorfor jeg ikke får se profilene.![]()
Har du fått inn meg?
Appen
I følge statistikken mangler du 7 innlegg.![]()
Jeg har ikke pc, kun nettbrett..
Sent from my iPhone using BV Forum
Var innom og titta på om jeg kunne endre innstillinger, men var ikke begrensa så vidt jeg såDa er nok du en av de jeg ikke kommer inn på fordi profilen er begrenset... Det er to stk, og jeg ser bare medlemsnr på alle på lista. Må klikke inn på hver enkelt for å se nick, og bla i innlegg for å se om det er 50+. Det får jeg heller ikke gjort på de to som er begrenset. Venter fortsatt svar fra forumansvarlig ang dette, da de ikke kjønner hvorfor jeg ikke får se profilene.![]()
I følge statistikken mangler du 7 innlegg.![]()
Okei, tusen takkVar så sikker på at jeg hadde over 50, men da får jeg bare skravle i vei litt til
Appen
Var innom og titta på om jeg kunne endre innstillinger, men var ikke begrensa så vidt jeg så
Ja! Hvem er det a?Kan du høre med forumansvarlig, og be henne sende en melding til meg?så skal vi nok få ordnet det.
![]()
Ja! Hvem er det a?
Åh, tror jeg er over 50 nå
Jeg har ikke blitt godkjent. Har vært inne for å se om jeg har begrensa profil eller hva det heter..men jeg fant ikke noe. Jeg tror jeg mangler noen dager for å oppfylle kravet om en hel måned?
Er det ikke mulig å få bli med før man har vært medlem 1 mnd?Dersom alle andre kriterier er oppfylt...?
Du har nok innlegg, men kan ikke godkjhennes før ved månedsskiftet. Jeg skal få gjort det den 29, siden jeg reiser den 30.
Problemet er at jeg ikke ser kallenavnet ditt på listen, men kun et nummer. Så jeg vet ikke hvem av de tre som er "begrenset", som er hvem. :s Skal prøve å finne ut av det.Når sendte du "søknad"?