Juli 18 symptomer

4+4 idag og er i god form enn så lenge.
Har lite symptomer, men det jeg kjenner er:
• økt utflod
• tisser ofte!
• innimellom småuggen, men ikke noe som plager meg
• litt svingende i humøret
• litt stikkinger i magen som kommer og går litt
• en slags stølhetsfølelse ganske høyt i magen, kjenner det godt når jeg strekker meg
• litt oppblåst
• begynt å kjenne på mens lignende murring ikveld

Kaaanskje litt murring og stikking i livmoren. Ellers føler jeg meg ikke gravid! :(
4+4 i dag ❤️
Har dukket opp litt fler symptomer nå:
• Oppblåst
• Konstant sulten
• Fryser som en gal (fryser ellers også, men ekstra ille nå)
• Trøtt
• Tisser også litt oftere
• Til tider svimmel
• Små kvalm om jeg ikke spiser
• Lett blødelig tannkjøtt (dette tegnet burde jeg egentlig skjønt tidlig forrige uke)

Tissetrengt
Veldig vonde pupper
Fryser mye
Små murringer i underlivet
Veldig trett

4+4 i dag [emoji173]️
Har dukket opp litt fler symptomer nå:
• Oppblåst
• Konstant sulten
• Fryser som en gal (fryser ellers også, men ekstra ille nå)
• Trøtt
• Tisser også litt oftere
• Til tider svimmel
• Små kvalm om jeg ikke spiser
• Lett blødelig tannkjøtt (dette tegnet burde jeg egentlig skjønt tidlig forrige uke)

Det med blødende tannkjøtt hadde jeg sist gang og nå også faktisk! [emoji23]

5+1
Veldig trøtt
Overaktive slimhinner, rennende utflod og masse snørr:eek:
Støl og murrer i livmor
Ømme pupper
Tidvis uvel og kvalm
Oppblåst og aktiv tarm.
Tisser ofte.
Fryser fortsatt lett.

Åååååååårgh!!! Blir så sint på den dumme tette nesa!!!!! Vil sove og puste normalt. Grrrrr.... mitt øyeblikks største irritasjon! [emoji30][emoji23]

Er 4+6 idag [emoji173]
Føler jeg har alt av symptomer, utenom kvalmen [emoji12]
- Veldig ømme brystvorter. Har hatt det siden 2 dpo.
- Strekk og stikking i livmoren. Føler meg også støl inni der.
- Oppblåst.
- Mer utflod enn ellers.
- Veldig trøtt.
- Rennende nese og mye nysing.
- Tisser ofte, må også opp om natten.

3+6. Har ikke så mange symptomer enda :)
Murring i magen har jeg, det hadde jeg tidlig med datteren min også :)
Å litt stikking i puppene :) er vel stille før stormen tenker jeg :)

Ca 4+2. Jeg hadde en kraftig reaksjon på fet mat på søndag - fikk vondt i magen, diaré, ekstremt halsbrann og følte meg rar. Bortsett fra denne episoden har jeg også hatt hardere avføring- vanskelig for å gå på do. Ellers har jeg hatt de stikkene i livmoren av og til når jeg reiser meg. De to siste dagene har jeg hatt en klump i halsen. Også fikk jeg senere enn vanlig vondt i brystene - nå kjennes de for å si det sånn. Ellers merker jeg ingenting[emoji4]

Ooog da kom kvalmen sigende i kveld...da er det vell på'n igjen :shifty:

Jeg er så sulten hele tiden. Hva skjer?? Pleier aldri å ha det sånn som dette[emoji23] aldri hatt det siden jeg gikk med sønnen min for 7 år siden. De andre 5 gangene jeg har vært gravid har jeg vært så dårlig at jeg ikke har orket å tenke på mat en gang (har mistet alle de gangene da) men nå spiser jeg mye mer enn til vanlig[emoji23]

4+2 bare, så regner med mere symptomer kommer etterhvert. Foreløpig er de veldig snille. Strekker og river i livmora når jeg reiser meg. Er litt oftere sulten, og litt lavere energinivå enn vanlig. Sist ble jeg gradvis kvalmere og kvalmere fra ca 5+0.. Håper jeg slipper billigere unna denne gang!

Jeg er så sulten hele tiden. Hva skjer?? Pleier aldri å ha det sånn som dette[emoji23] aldri hatt det siden jeg gikk med sønnen min for 7 år siden. De andre 5 gangene jeg har vært gravid har jeg vært så dårlig at jeg ikke har orket å tenke på mat en gang (har mistet alle de gangene da) men nå spiser jeg mye mer enn til vanlig[emoji23]

Jeg og. 2 timer etter middag begynner jeg å tenke på mat igjen! Er sulten! 7+0 mandag

Er 6+1 i dag. Har ikke veldig mye symptomer, men har murringer og tidvis ganske vondt i magen. Oppblåst, ømme pupper (har blitt bedre), og konstant sulten. Kjenner meg litt mer uvel denne uka enn forrige, så spent på om kvalmen melder seg snart. Håper jeg slipper Skal ut og reise med fly i dag, og er litt spent på om det vil trigge kvalmen [emoji848]

Halloen! Flytter inn her jeg. Testet positiv nå i ettermiddag med Clearblue digital. Er 4+5 i dag. HURRA! :D Hjertet hopper av glede! Har kjent det på kroppen den siste tiden at den ikke har vært helt normal. Vært til tider trøtt, slapp og sliten enn normalt. Svimmel, hodepine. På do oftere. De siste dagene også hatt mer murringer i magen. Skal også sies at jeg nylig har vært innlagt på sykehuset med for høy puls. Dette ble satt i sammenheng med min type 1 diabetes, utrolig nok. Klarer ikke helt å forstå det. Men begynner å se tegninga nå, for den høye pulsen må garantert nok komme av graviditeten. Var ikke en gang spørsmål på sykehuset om jeg var gravid. Haha. Så letta jeg er nå, og som jeg gleder meg! :D :D <3

Back
Topp