Juli 18 symptomer

• trøtt og sliten
• tisser ofte
• oppblåst
• fryser

Er igrunn alltid litt kald, så det er ikke nødvendigvis et symptom for meg. Men det å våkne om natten for å tisse, det er temmelig irriterende, spesielt når man sover dårlig i utgangspunktet. Er til tider så oppblåst at jeg er redd for at andre skal se at jeg faktisk er gravid. Har ikke lyst til å dele det med familie og venner enda. :-)

Temperaturen her flyr opp og ned i eninga! Nå sitter jeg på jobb med ovnen på 29 grader, skjerf rundt meg og er iskald på henda :hilarious: vet ikke om det er et symptom, men føles sånn..pluss at veldig ømme nipler har meldt seg!

- Oppblåst
- Kvalm når jeg er sulten
- Ømme pupper
- Stikkinger i mage/livmor

Er 7+2

Så etterpå at jeg hadde skrevet dette i juligruppa[emoji85]Skulle egentlig vært i junigruppa ser jeg nå, hehe.

-mye murringer og endel ligamentsmerter
-ømme pupper siden 1 dpo
-veldig hormonell
-kjenner på kvalme som kommer og går
-trøtt men kan våkne om natta og ikke få sove
-fryser

Ca 4 uker gravid.:)

Ømme pupper
Sensitive nippler
Trøtt
Murringer i livmora
Sure oppstøt

Er i dag 5+3 :)

• Mensmurringer
  • Lett halsbrann
  • Småkvalm til tider, men spyr ikke
  • Lettrørt
  • Ømme bryster
De første tegnene som kom rett etter eggløsning var kvalme og halsbrann. Trodde ikke halsbrann kunne oppstå så tidlig i et svangerskap, men det kan visstnok komme av endring i hormonbalansen også. Mamma hadde visst det som første symptom i alle sine graviditeter.

Ømme pupper
Bekkenløsningsmerter
Fort mett
Kald/varm om hverandre
Strekninger i magen

Jeg lå rett ut i 3 dager. Helt utmattet,litt feber,kvalm,vondt i magen og kastet opp noen ganger.Trodde jeg var syk,nå er jeg litt usikker.hehe.

-Smerte i magen som kjennes ut som sterkere mens smerter enn jeg pleier å ha. Det er det tydeligste graviditetstegnet mitt.
-Trøtt (trodde det bare var pga vi har stilt klokka)
- økt utflod
- Litt kvalme
- kviser
- Smerter i korsryggen

Testet positivt i dag. Er ca 4+2 uker på vei

Last edited:
Kaaanskje litt murring og stikking i livmoren. Ellers føler jeg meg ikke gravid! :(

Jeg er kvalm! Og har hatt murringer/strekkinger i livmoren siden ca. 6 DPO. Er også trøtt, men sliter med å sove om natten, så det er sikkert derfor [emoji2]

Kjenner bare der småmurrer litt, ellers ingenting enda. Venter på at kvalmen skal slå til som sist...gruuuuer meg :wideyed:

Går også å venter på at kvalmen skal slå ut for fullt [emoji5] er små kvalm av og til. Litt ømme pupper, hetetokter, og kortere lunte [emoji23]

Har begynt å bli ganske sentimental.. skal ikke så mye til før jeg tar til tårene merker jeg :rolleyes: og puppene er blitt vesentlig mer ømme. Er 5+3 :-)

# ømme pupper
# trøtt
# murringer
# mye utflod

Lite symptomer ennå heldigvis, men mer trøtt og oppblåst enn vanlig. Håper jeg slipper unna den verste kvalmen.

Har ikke så mye symptomer. Ømme bryst, men det kommer og går litt. Tisser mye. Kjenner litt press i magen. Litt trøtt, men helt overkommelig. Har litt halsbrann, men det har jeg slitt med siden forrige graviditet for ni år siden.

• Trøtt
  • Uvel og svimmel om jeg ikke spiser ofte
  • Fort vondt i ryggen
  • Fryser
  • Tisser ofte
  • Oppblåst
Hadde et enkelt svangerskap sist, og har foreløpig ikke kjent på noen "tyngre" symptomer denne gangen heller. Men er jo tidlig enda, så tør ikke juble :dance008

6+3[emoji173]
Er konstant kald, pleier aldri fryse ellers

Økt utflod (+stikking i urinrøret, bør kanskje sjekke for uvi? Aldri hatt det med hører det er lettere å få når man er gravid)

Ekstremt trøtt[emoji42]

Bekkenvondt

Tisser oftere

Svimmel når jeg reiser meg fort

Kvalmen har begynt å komme når jeg er sulten. Kastet opp fra uke 7+3 sist, så jeg får nyte denne siste uka uten oppkast hvis det blir likt som sist[emoji12]

Back
Topp