Juli 18 symptomer

Lykkelig Uviten

Andre møte med forumet
Kjekt å høre hvordan det går med de som ligger an til samme termin. Er selv 4+3 i dag.

Noen som kjenner seg igjen/har andre symptomer?

* Verker mye i magen, spes i venstre del

* TRØTT.. jeg sliter med å få sove normalt, nå sover jeg ettermiddag ett par timer for så sovne i 11 tiden og våkne i 7/8 tiden om morgen av meg selv, normalt sliter jeg med å komme meg opp :p Så det er litt deilig.

* Kvalmen kommer og går dagen lang, ingen oppkast, holder den i sjakk med å spise 6-7 ganger for dagen (småspiser) :p Som også er bra da jeg pleier å spise 2 måltid i dagen ;)

* Hetetokter eller fryser ræven av meg, kroppen klarer ikke bestemme seg...

* Mulig humørsvigninger er i anmarsj.

*Tisser gjerne oftere

EDIT: humørsvigninger ER I GANG!!!!!!

Last edited:
• Murringer
• Oppblåst
• Trøtt
• IS kald hele tiden
• Kjæresten sier jeg er litt hormonell, men det er selvfølgelig ikke sant [emoji28]

• Murringer
• Oppblåst
• Trøtt
• IS kald hele tiden
• Kjæresten sier jeg er litt hormonell, men det er selvfølgelig ikke sant [emoji28]

Hørtes ikke for gale ut det da ;) Hormonell er sikkert ikke sant, disse mannfolka er vokst opp med at vi kvinner skal bli gal når gravide :p Ikke rart de tror vi er hissig.. Er jo intet sant i det :D :p

• Oppblåst
  • Murringer
  • Veksler mellom å være iskald og kjempe varm
  • Store, veldig vonde pupper
  • Småkvalm og svimmel innimellom
  • Trøtt
  • Tisser ofte
  • En smule hormonell kanskje, gråter av alt og ingenting

Må bare først få si at det er så godt å høre at andre har det på samme måte [emoji12] jeg er ganske sikker på at jeg er 4+3 idag. Og symptomene er godt på plass her allerede..

- vonde nippler
- oppblåst
- tisser ofte
- små kvalm hele dagen (lite oppkast heldigvis)
- varm og kald om hverandre
- mye mensmurringer, har vært spesielt om natten
- masse utflod(beklager detaljer[emoji23]) tror jeg begynner å blø hele tiden..

Prøver alt jeg kan å være positiv og se på alle tegn som KJEMPE BRA!! Men siden jeg har mistet 4 ganger kjenner jeg veldig på usikkerhet og redsel for at det skal skje igjen, men håper og tror at gang nr 5 blir den riktige [emoji173]

Mange av de samme symptomene her også. Og veldig oppblåst! Merker det enda mer nå, enn første gangen gravid.
hvordan gjør dere det med bukser? her syns jeg det er ubehagelig med olabuksene mine allerede.. Hmm

Må bare først få si at det er så godt å høre at andre har det på samme måte [emoji12] jeg er ganske sikker på at jeg er 4+3 idag. Og symptomene er godt på plass her allerede..

- vonde nippler
- oppblåst
- tisser ofte
- små kvalm hele dagen (lite oppkast heldigvis)
- varm og kald om hverandre
- mye mensmurringer, har vært spesielt om natten
- masse utflod(beklager detaljer[emoji23]) tror jeg begynner å blø hele tiden..

Prøver alt jeg kan å være positiv og se på alle tegn som KJEMPE BRA!! Men siden jeg har mistet 4 ganger kjenner jeg veldig på usikkerhet og redsel for at det skal skje igjen, men håper og tror at gang nr 5 blir den riktige [emoji173]

Om det er noen trøst er eg helt lik deg!! Tror jeg begynner å blø hele tiden pga utflod. Håpløst
Håper det holder helt til mål denne gangen ☺️

Dette med varm/kald godt flere er sånn! JEg er helt drøy. Idag åpnet jeg alle vinduer og slapp inn de 10gradene der ute. Hev på meg singlet og shorts for jeg nærmest rant bort
Så kan jeg være den feysepinnen noen timer senere!! Slik overgangsalderen en dag blir?

Om det er noen trøst er eg helt lik deg!! Tror jeg begynner å blø hele tiden pga utflod. Håpløst
Håper det holder helt til mål denne gangen [emoji5]️

Dette med varm/kald godt flere er sånn! JEg er helt drøy. Idag åpnet jeg alle vinduer og slapp inn de 10gradene der ute. Hev på meg singlet og shorts for jeg nærmest rant bort
Så kan jeg være den feysepinnen noen timer senere!! Slik overgangsalderen en dag blir?
Haha, ja kanskje dette bare er ett tidlig innblikk i overgangsalderen... Skulle ønske jeg klarte å kjenne tydelig forskjell på utflod og blod, men akkurat nå kjennes ALT ut som blod og enn så lenge har det ikke vært noen ting [emoji4] så vi får bare krysse fingrene å håpe at det er vår tur denne gangen[emoji173]

5+0 i dag, og mine symptomer foreløpig er ekstremt vondt i bekkenet (trodde ikke det var mulig SÅÅ tidlig[emoji43]), veldig trøtt, fryser hele tia, ømme pupper og tisser oftere[emoji6] Kvalmen kom i uke 7 sist, så jeg prøver å nyte disse ukene uten kvalme

Humørsvingninger
Kald og varm om en annen ( har også tenkt sånn er det i overgangsalderen[emoji23])
mye utflod
Murringer
Svimling
Litt forstoppet
Ligamentsmerter (regner eg med[emoji23])

Mange av de samme symptomene her også. Og veldig oppblåst! Merker det enda mer nå, enn første gangen gravid.
hvordan gjør dere det med bukser? her syns jeg det er ubehagelig med olabuksene mine allerede.. Hmm

Funnet frem disse myke buksene fra day, arnie says etc... er som joggebukser, men fine nok til at du kan bruke på jobb, hverdag og fest Alt etter hve du har til

Humørsvingninger
"Smerter" og kløe nederst i magen, særlig venstre side
Smerter i korsryggen
Harde vonde pupper
Blodtrykksfall
Trøtt

Tisser oftere
Stikkinger nede venstre
Oppblåst
Trøtt
Fryser (frossen fra før, men nå er jeg iskald:hilarious:)

Holdt på å glemme å skrive KVISER..
Forrige svangerskap fikk jeh også en kvise på kinnbeinet som kom og gikk gjennom hele svangerskapet, og den har søren meg kommet tilbake! :hilarious: Har aldri hatt kviser der, KUN når jeg har vært gravid:p

Last edited:
Jeg har også kjent på en del av det samme som dere skriver over her :)
Trøtt
Tisser ofte
Stikkinger i magen, som kommer og går (mest på venstre side)

Men føler meg egentlig ganske normal ennå. Noe som også skremmer meg. Livredd av tanken på spontanabort.. Nei, måtte disse 7 -9 neste ukene gå lynraskt sånn at jeg kan se lille i magen og føle meg litt mindre redd. :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

- Halsbrann[emoji91]
- Ekstrem trøtthet[emoji42]
- Humørsvingninger[emoji37]
- Oppblåst[emoji100]

*oppblåst
*gjesper i et sett
*føler jeg blir fort mett
*ikke lyst på kaffe
*tisser oftere

*oppblåst
*trøtt
*sulten konstant

Håper bare jeg slipper unna den ekstreme svangerskapskvalmrn jeg hadde sist :yuck:

Trøtt og kanskje litt hormonell?? Kan ha med at eg slutta å snuse den dagen eg fekk positivt test.. Menmen, føreløpig ganske bra! Kryssa fingrane for at resten går bra og!!

Back
Topp