Juletradisjoner

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jepp, det har jeg begynt å tenke på da :p går fort mot jul nå!:) hva er det beste du vet med jula?
Jeg gleder meg skikkelig til å se på snikker andersen og tre nøtter til askepott, mens ungene koser seg med julestrømpene sine <3 :)
 
Jepp, det har jeg begynt å tenke på da :p går fort mot jul nå!:) hva er det beste du vet med jula?
Jeg gleder meg skikkelig til å se på snikker andersen og tre nøtter til askepott, mens ungene koser seg med julestrømpene sine <3 :)
Det beste jeg vet er å hente julestrømpen min !!! (Mamma henger den opp selv om hun fortsatt insisterer på at der er julebukken) Så tusler jeg til stuen i pysjamas for å se askepott!
Selv om det kanskje ikke høres sånn ut, så er jeg altså 30 :D
 
De fleste av juletradisjonene forsvant da besteforeldrene gikk bort, så jeg ser veldig frem til en liten en å lage nye tradisjoner for. Jeg og samboeren er 23, så vi ser ikke så mye grunn til å ha julestrømpe og pynte tre, og vi ser heller ikke noe av julekalenderne eller askepott osv da vi nesten alltid jobber i jula. Men til neste år har vi jo en grunn til å være hjemme å feire jul ordentlig:D
 
Det beste jeg vet er å hente julestrømpen min !!! (Mamma henger den opp selv om hun fortsatt insisterer på at der er julebukken) Så tusler jeg til stuen i pysjamas for å se askepott!
Selv om det kanskje ikke høres sånn ut, så er jeg altså 30 :D
Haha ja hørtes ikke ut som du var 30 nei :p
Jaa pysjen er et must!! Må sitte i pysj så lenge som mulig :p og noen gode deilige myke kanintøfler f.eks :p
 
Gleder meg til jul :happy090 eneste nedturen er at jeg har nattevaktshelg :dead:
 
Jeg er også som et barn i jula! Denne jula kommer snekker Andersen på kino, gleder meg til å lade opp til julestemning med den :)

Julemorgenen er der askepott, pysj og julestrømpe, men tipper at vi blir å skape noen nye tradisjoner i år, bare litt usikker på hva :)
 
Jeg er også som et barn i jula! Denne jula kommer snekker Andersen på kino, gleder meg til å lade opp til julestemning med den :)

Julemorgenen er der askepott, pysj og julestrømpe, men tipper at vi blir å skape noen nye tradisjoner i år, bare litt usikker på hva :)
Er det sant? :D hvordan har jeg ikke fått med meg det????? :p da må jeg på kino:p
 
Er det sant? :D hvordan har jeg ikke fått med meg det????? :p da må jeg på kino:p
Ja jeg var nettopp på kino og så Trolls, da var det trailer til den:eek: Jeg fikk tårer i øynene av nostalgi og julestemning bare av å se den! Burde kanskje skjønt allerede da at jeg var gravid når jeg tenker meg om :rolleyes: Søk den opp på YouTube, den ligger der sikkert :)
 
Ja jeg var nettopp på kino og så Trolls, da var det trailer til den:eek: Jeg fikk tårer i øynene av nostalgi og julestemning bare av å se den! Burde kanskje skjønt allerede da at jeg var gravid når jeg tenker meg om :rolleyes: Søk den opp på YouTube, den ligger der sikkert :)
Det burde vært et hint ja :p nå må jeg søke
 
Vi har ikke så mange tradisjoner ennå. I år er første året vi skal ha juletre, er litt spent på hvordan det går med 1,5 åring i hus. Pynte treet, og huset generelt må vi jo. Har også lyst til å bake pepperkaker med lille. Flere planer legger jeg ikke. Vil ikke at førjulstiden skal være stressende, men kos :)
Jeg er også som et barn i jula! Denne jula kommer snekker Andersen på kino, gleder meg til å lade opp til julestemning med den :)

Julemorgenen er der askepott, pysj og julestrømpe, men tipper at vi blir å skape noen nye tradisjoner i år, bare litt usikker på hva :)
Da må jeg komme meg på kino i Desember :D
 
Vi har ikke så mange tradisjoner ennå. I år er første året vi skal ha juletre, er litt spent på hvordan det går med 1,5 åring i hus. Pynte treet, og huset generelt må vi jo. Har også lyst til å bake pepperkaker med lille. Flere planer legger jeg ikke. Vil ikke at førjulstiden skal være stressende, men kos :)

Da må jeg komme meg på kino i Desember :D
Jeg gleder meg skikkelig :D:santa
 
Jeg elsker jula :D

Blir nok en annerledes jul i år da vi skal flytte til et nytt hus like før julaften. Vi skal ferie jul hjemme, midt i flyttekaos. Men det blir koselig likevel. Må passe på esker med julepynt så vi ikke leter etter disse under flyttingen ;)
 
Bare 2 måneder nå :rendeer
Hehe, ja og hvert år tenker jeg at jeg skal handle julegaver tidlig, og hvert år slår det feil! :p Har to gaver nesten ferdig da, så det er jo en start :)
 
Gleder meg til advent! Baking, vasking, pynting, pakke inn julegaver, barne-TV og andre koselige gester. Håndball på tv er også en slager :D
 
Ååh, jeg gleder meg sånn til jul! Julen har alltid vært min favoritt-tid, og selv om vi har hatt noen vonde opplevelser i julen de siste årene er den fortsatt min favoritt ❤️ Jeg synes hele desember er så fin, koser meg med forberedelsene! Gleder meg i år, men gleder meg enda mer til neste år. Da bor vi i nybygget hus, kan invitere familie hjem til oss, og ikke minst har vi et lite nurk ❤️
 
Gleder meg til jul :happy090 eneste nedturen er at jeg har nattevaktshelg :dead:
Jupp....har arbeidshelg merker jeg blir litt trist men det er nå bare slik det et. Nå er poden endelig i en alder hvor han har mere utbytte av det, så hadde gitt mye for å kunne være hjemme
 
Jupp....har arbeidshelg merker jeg blir litt trist men det er nå bare slik det et. Nå er poden endelig i en alder hvor han har mere utbytte av det, så hadde gitt mye for å kunne være hjemme
Jeg har også arbeidshelg, men vil tro jeg slipper unna senvakt julaften i og med at jeg har ei lita tulle på nesten 2 år da :)
 
Gleder meg til førjulsforberedelser med ungene, julestrømpe på morgenen på julaften, stemningen og kosen, bare det å være sammen med de jeg er mest glad i...
 
Back
Topp