Har dere funnet noen nye juletradisjoner med baby i år? eller har dere holdt på de samme gamle?
vi har egentlig ikke noen tradisjoner. bortsett fra ribbe og riskrem på julaften
Da jeg bodde hjemme så pleide vi ha mandel i riskremen enten på lille julaften eller julaften i begynnelsen var det risgrøt på lille julaften, men ingen av oss er så glad i det.. 
Jeg og samboern tenkte vi skulle ha mandel i riskremen på julaften i år, men vi droppa det da vi hadde 2 desserter og jeg vet noen ikke er så glad i riskrem så da ble det til at vi skal prøve neste år
og så har jeg tenkt neste år og lage mer julepynt og bake med barna de blir da hhv 9,5år, 3,5år og 15mndr
har prøvd med diverse ting med han eldste men han har ikke vært så interessert i verken baking eller lage pynt, men nå har han laga ting på skolen så nå har han blitt veldig flink 
Jeg og samboern tenkte vi skulle ha mandel i riskremen på julaften i år, men vi droppa det da vi hadde 2 desserter og jeg vet noen ikke er så glad i riskrem så da ble det til at vi skal prøve neste år
og så har jeg tenkt neste år og lage mer julepynt og bake med barna de blir da hhv 9,5år, 3,5år og 15mndr
Last edited: