Juletøy og julefeiring

Har ikke planlagt antrekk til noen av ungene ennå ;)
Jula har falt min jobbehelg i år, men har heldigvis dagvakt på julaften. Så i år blir det middag oppe hos svigers og dessert pluss åpning av pakker hos oss :) Veldig lettvint siden vi bor i samme feltet.
Også gleder jeg meg veldig til at pappa kommer opp for å feire jul med oss :)

Dette er jo første jula for oss med en liten bebis:) vi skal til mine foreldre på julaften også har mamma finni frem en rød silke kjole fra meg som jeg tenkte jeg skulle ha på, i hvert fall en liten stund :P

Du sier noe der :hilarious: De blir vel ikke regnet som babyer når de er 1 år, kanskje? Gammel vane vet du :hilarious:
Sååå koselig at dere skal gifte dere :) ! Vi venter på prøvingsattest selv ;)

Ja, sant det.. det blir en helg. Samboeren min har endel ferie til overs (tok bare 14 dager i sommerferien) så håper han kan få litt fri i romjula, men vi får se..

Hva kjøpte du :) ?
Hehe ja nei jeg vil jo fortsatt kalle han babyen min! Selv om han begynner bli stor gutt;) ja nå er vi gift. Føles rart. Mn riktig! Gratulere til dere:) det blir å gå fort fra prøvingsattesten kommer til dagen er der! Vi kjøpte en gråmelert dress til han fra lindex tror jeg. Eller kappahl. Husker ikke helt haha
Vi får ikke ta ferie i jula. Samboer har fri hele jul og nyttår mens jeg må jobbe...

Hehe ja nei jeg vil jo fortsatt kalle han babyen min! Selv om han begynner bli stor gutt;) ja nå er vi gift. Føles rart. Mn riktig! Gratulere til dere:) det blir å gå fort fra prøvingsattesten kommer til dagen er der! Vi kjøpte en gråmelert dress til han fra lindex tror jeg. Eller kappahl. Husker ikke helt haha
Vi får ikke ta ferie i jula. Samboer har fri hele jul og nyttår mens jeg må jobbe...
Kjipt at du må jobbe da, men forhåpentligvis blir det koselig likevel! :) Takk for det. Grattis med giftermål ja, det er koselig. Jeg skal bytte navn også, det blir rart :p Men da heter vi alle det samme. Eller, jeg har et mellomnavn ingen andre har da, men vi får samme etternavn i hvertfall ;)

Kappahl og Lindex har mye fint synes jeg :)

Kjipt at du må jobbe da, men forhåpentligvis blir det koselig likevel! :) Takk for det. Grattis med giftermål ja, det er koselig. Jeg skal bytte navn også, det blir rart :p Men da heter vi alle det samme. Eller, jeg har et mellomnavn ingen andre har da, men vi får samme etternavn i hvertfall ;)

Kappahl og Lindex har mye fint synes jeg :)
Takk:) ja jeg liker også de butikkene. Jeg vurderer navnebytte mn må bli vant med å være gift en stund først haha

Back
Topp