Braga
Glad i forumet
Såpass jeg blir overasket om jeg i det heletatt får tanteunger iallefall med det første.
Samme her
Jeg er enebarn selv og samboern har ei søster som aldri har vært interrisert i barn har jeg hørt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass jeg blir overasket om jeg i det heletatt får tanteunger iallefall med det første.
Men i fjor syns jeg black friday var veldig oppskrytt. Var jo bare 20-30% rabatt. Det er jo det samme som ellers i året liksom.
Ikke enkelt da min bror liker ikke små barn og han blir aldri voksen xD og min svoger tror jeg ikke vil ha noen på mange år iallefall xDSamme her
Jeg er enebarn selv og samboern har ei søster som aldri har vært interrisert i barn har jeg hørt
Ja,også er det jo så masse tilbud ellers.
Jeg fant masse på 50% men handlet kun på nett for jeg orket ikke å leite i butikker men er helt sant at det er mye tilbud ellers også! Kjøpt både vogn, bilstol og vokispose til 40-50% sålangt i høst!
Er nesten ferdig med alle julegavene nå. Handlet det meste da jeg var i England på besøk hos vennene mine en siste gang før prinsessa kommer
Har kun igjen til søsken med partner og mamma
*misunnelig * så heldig du er
Wow!Har en julegave igjen å kjøpe, ellers er alt handlet.. Så det må pakkes inn og så blir noen overlevert nå i helgen..
Var på ferie i USA, handlet nesten alt da..Wow!