Har fått så julestemning etter all snøen som har kommet❤ Så i dag har jeg bestillt litt julegaver og begynt å planlegge julekort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektjeg er nesten ferdig med julegavene ;p
Bare venter på at jeg kan starte å spille julesanger og pynte til advent herjulegavene er jeg nesten ferdig med
![]()
Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sinOi ,så flink du er da![]()
Vi så julefilm på fredag xD på TVJeg måtte se en julefilm på netflix i dag jegGleder meg til å begynne å pynte 1.desember
![]()
Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sinjulaften er jeg 36+2 så i ukene før jul vil jeg heller ha redebygging enn hektisk juleshopping
![]()
Så enkelt daBlir ingen hektisk juleshopping jeg heller. Snakket med nevøene mine i dag,og de ønsker penger. Også tenkte jeg kanskje lege kalender til foreldrene mine![]()
Så enkelt dajeg har Ingen tantebarn. Her er storebror første barnebarn på begge sider
men kjøpt noen gaver til venninners barn
![]()
Jobber i dagligvare så har ikke hatt julestemning på flere år
Men blir forhåpentligvis annerledes i år ettersom vi skal feire hos oss så kommer faktisk til å pynte til jul.
Det har jeg ikke gjort før![]()
Så mange.. stor søskenflokk?Usj. ..er tante til elleve stk jeg![]()
Så mange.. stor søskenflokk?
SåpassEr fire tantebarn på min side(min søster sine),og resten er på mannen min sin side![]()
Er koselig med julegaver, men er jo litt stress også..
Har selv 10 tantebarn + 14 voksne + 3 venner + sambo, jeg skal gi gaver. Tror jeg må begynne snart, tipper jeg ikke er mer giret i desemberBlir en god runde på black friday på internettshopping tenker jeg!
![]()
Hvilken dato pleier Black friday å være på ?
Jeg skal lage litt gaver også, så det ikke blir så dyrt i år.![]()