Juleskravle 2014

Heimelaga er alltid kos. Men mi er litt lita til å begynne med det:P Får satse på å kjøpe i år i alle fall, og heller sjå neste år om me kan lage litt :)
Våre har heller ikke laget noe særlig enda, jeg har planer i år

Når begynne folk å pynte huset? Første desember? Første søndag i advent?

Jeg begynner å pynte første LØRDAG i advent, da pynter jeg til advent. (dvs stjerne, syvarmet stake, adventstake (lilla) og julegardiner i alle fall i stua, brodert adventsløper, og litt sånne ting.

30. November kommer ungenes kalendere opp, det er to store nissebilder, med ringer til pakkene på. Og da kommer også et par andre broderte julebilder (Jeg har en mor som er glad i å brodere...)

Julekrybba kommer vel også antakelig en av disse dagene. Og ungene sin, kanskje? De fikk fra playmobil i fjor, vi må bare finne igjen folka og delene da...de er nok på loftet sammen med det andre, vi hadde en av de vise menn her som konge for litt siden)

Resten av pynten, se det har jeg ikke helt landet på en tradisjon for enda. Jeg heller litt mot å pynte tidlig, og ta ned tidlig, men vi får se.

Åh, artig med skarvletråd her også da:D
Gleder meg til jul, weehoo:D

Klart vi må ha juleskravle. Det er jo mye å snakke om og vente på det... Glede seg til

Her må det kanskje pyntes og ordnes litt før, pga termin 17:)

Noen som har begynt å kjøpe inn gaver? Eller tenker på det?

Bestilte noen på br i går, 25% avslag

Ja har begynt å lage oversikt over hvem som skal få, tenke litt på hva og kjøpt noen.
Med termin 04.des, tenker jeg at det er godt med alt som er unnagjort:)

Ja det er forståelig. Jeg har et bryllup å planlegge også så bør begynne å planlegge kanskje..

Back
Topp