Juleskinke fra gilde

Noen som vet om den servelat-salami-kombo pålegget er trygt? Så at sparbutikken hadde servelat med salamibiter i? Er alt kokt? Finner ikke noe på nett om den. :anyone
Hilsen ei som savner spekemat og salami MEGET mye mer enn hva hun trodde hun kom til å gjøre.

tror ikke vi bør spise verken salami eller servelat :nailbiting: så er nok ikke pålegget man bør spise nå:happy: jeg vet salami er på nei lista, men tror faktisk servelat er på nei lista også :banghead:

jeg hadde holdt meg unna når jeg ikke finner info om det er kokt :angelic:
 
tror ikke vi bør spise verken salami eller servelat :nailbiting: så er nok ikke pålegget man bør spise nå:happy: jeg vet salami er på nei lista, men tror faktisk servelat er på nei lista også :banghead:

jeg hadde holdt meg unna når jeg ikke finner info om det er kokt :angelic:
Servelat er kokt og kan fint spises av gravide, står ikke på noen offisielle steder at den er på nei liste.
Følg vanlige regler med god dato og kort åpningstid av pakke :)
 
Servelat er kokt og kan fint spises av gravide, står ikke på noen offisielle steder at den er på nei liste.
Følg vanlige regler med god dato og kort åpningstid av pakke :)
Nå fikk jeg nesten panikk her :hilarious: Servelat er erstatteren til fårepølse her i huset dette svangerskapet. Tror jeg hadde omkommet hvis det og skulle bli tatt fra meg :hilarious:
 
tror ikke vi bør spise verken salami eller servelat :nailbiting: så er nok ikke pålegget man bør spise nå:happy: jeg vet salami er på nei lista, men tror faktisk servelat er på nei lista også :banghead:

jeg hadde holdt meg unna når jeg ikke finner info om det er kokt :angelic:

Ikke tro, vit! Dette med mat er noe som skremmer gravide lett og er de trenger ikke trenger ekstra stress tilført med at noen "tror" at noe er farlig.
 
Back
Topp