Julen barer helt til påske. ...

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Kremt...julegardinene (røde med litt gull) henger på kjøkkenet enda :eek: flere som fortsatt har noen glemte rester igjen?
 
Haha nei alt går første eller andre helga etter nyttår
 
Her kom aldri jula opp :p
 
Hatt en pepperkake med god jul hengene ved kjøkkenvinduet som har vært litt kronglete å ta ned til nå, er forøvrig tatt ned i skrivende stund:p takk for påminnelse ;)
 
Har lyslenka hengende ute på verandaen foran huset fortsatt. :p Er jo så fint når det er mørkt. Naboen sin er også fortsatt oppe. ;) Men har vurdert å ta den ned snart...
 
Hjå oss kom den aldri opp, men er igjen nokon pepperkaker etter K gjekk bananas på Rema 1000 sitt tilbod :p
 
Har lyslenka hengende ute på verandaen foran huset fortsatt. :p Er jo så fint når det er mørkt. Naboen sin er også fortsatt oppe. ;) Men har vurdert å ta den ned snart...

Eg skal ikkje ha julelys, men mørkelys neste vinter ;)
 
Fjernet alt etter nyttår! Orker ikke jul etter jul :p
 
Har julelysene på trærne ute. Men det er fordi det er så mørkt i den kroken, ikke gjenglemt. Alt det andre ble ryddet bort så fort som mulig etter nyttår.
 
Det er ikke lenge siden kjøkkengardinene ble bytta, og kransen på døra har hengt siden 2013 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kom ikke opp noe juleting her siden vi reiste til mamma :) men står fortsatt en påskekylling i hyllen etter i fjord :p
 
Har lyslenka hengende ute på verandaen foran huset fortsatt. :p Er jo så fint når det er mørkt. Naboen sin er også fortsatt oppe. ;) Men har vurdert å ta den ned snart...

Samme her, vi og de to nærmeste naboene har :p

Også har vi en krans i gangen som jeg tenker jeg må ta med hver morgen når vi drar til bhg og jobb... :p
 
Samme her, vi og de to nærmeste naboene har :p

Også har vi en krans i gangen som jeg tenker jeg må ta med hver morgen når vi drar til bhg og jobb... :p
Nå kom jeg på at kransen henger ute! Sett meg blind på den... :p Får rydde opp litt snart ja. ;)
 
Var så lei av julen når den var over at alt røk rett etter nyttår :D
 
Den var her til slutten av januar:)
 
Får vel ta ned julegardinene i dag :D ....siden vi får besøk om mindre enn en uke ;)
 
Jeg tror all pynten er borte, men fant igjen noen kakemenn i skapet i går :p
 
Fjernet alt rett etter nyttår. Da er jeg mettet på jula.
Men irrirerer meg over flere naboer som fremdeles ikke har fjernet/slått av lyslenkene ute.
 
Back
Topp