Julen barer helt til påske. ...

Fjernet alt rett etter nyttår. Da er jeg mettet på jula.
Men irrirerer meg over flere naboer som fremdeles ikke har fjernet/slått av lyslenkene ute.
Signerer!
 
I dag er det mange som brukar det som vinterbelysning, eg og kjem til å gjera det :) Ikkje alt er jul lengre :)
Syns det er fint jeg :D og i hvert fall ikke noe jeg hadde orket å bruke energi på å irritere meg over! Om man snakker vanlige nøytrale lyslenker, verre om det er typ amerikansk blinkende flerfargete greier som henger ute hele vinteren :p
 
I dag er det mange som brukar det som vinterbelysning, eg og kjem til å gjera det :) Ikkje alt er jul lengre :)
Utelys er en ting, men de som har adventsstaker og adventsstjerne i vinduet enda, går meg på nervene :p
 
I dag er det mange som brukar det som vinterbelysning, eg og kjem til å gjera det :) Ikkje alt er jul lengre :)
Jeg klarer ikke å forbinde det med noe annet enn jul :p så jeg syns det ser ganske teit ut når vi snart er i slutten av februar. Men heldigvis er det kun fåtallet av naboer som ikke har tatt det ned.
 
Fikk kastet dørkransen denne uka! :p og så har jeg tatt strømmen på lyslenken, må bare ta den ned nå... ;)
 
Back
Topp