Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå. Jeg er julegal!!!! Alle minner om askepott på TV under dyna på juleaften! All kakebakinga til mamma som gikk litt over styr hvert år. All ventetid på at de voksne skulle spise ferdig maten sin på julaften. Grøten vi satt ut ved låven hver lillelillejuleaften hvor på vi stod og lurtittet på nissen og da visste vi at vi hadde vært snill. SOM jeg gleder meg til mine unger vokser litt til og skjønner alt det her på ordentlig!!!!
Helt enig <3 her er lillegutt bare 1,5 år og lillesøster i magen, så junior skjønner nok mer i år enn i fjor - og jeg kjenner jeg blir bare mer og mer julezilla for hvert år som går, haha! I år skal han få pakkekalender (og det er jo utelukkende for meg gjennom han) og jeg gleder meg sååååånn. Gleder meg veldig til de begge kan dele gledenDet er helt herlig! Og jeg må si jeg syns det er nesten enda mer magisk å se julen gjennom mitt eget barna øyne og få skape de minnene og tradisjonene for henne. <3