Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha. jeg og jobbet natt til julaften og natt til første dag.. klarte å lage pinnekjøtt likevel.Her faller mye på gubben i år. I fjor jobbet jeg jula - natt til julaften, 1. Og 2. Dag og allikevel klarte jeg å lage jul... Så i år får gubben trø til hvis vi får en overtidsunge igjen. Og trør han ikke til, blir det ikke jul her hos oss i år. For vi har ingen familie å spør om hjelp, vi er helt alene.
Men selv med termin to uker før julaften har vi funnet ut at vi ikke lager noen planer i år, verken besøk eller mat. Bare tanken på det kjennes veldig feil. Vi er førstegangsforeldre og ønsker mest mulig ro og mulighet til å ta ting som det kommer siden vi ikke helt vet hva vi går til. Aner jo forsåvidt ikke hvordan ungen kommer til å være heller. Om alt går på skinner drar vi nok til familie som bor i byen, om vi er sliten og trøtte er vi nok bare hjemme. Julefilmer på tv får vi nok med oss uansett og middagen får bli som den blir. Uansett om det blir ribbe eller grandis