julemesse

rosapå ball

Glad i forumet
Junibarna 2015
Finnes det der dere bor? Går dere? Hva har de på messene? Jeg liker så godt å gå på sånne å se hva folk selger:-) før var det kun hjemme laagede saker, men nå er dt kommet mer fra frisører, tupperware, vaskeutstyr mm.

Vi har julemarkeder hvor folk selger hjemmelaget mat, strikketøy, snacks, lefser, pynt osv :)

Ja jeg går alltid for å lete etter brente mandler! :D

Vi har her, men bor på landet da ;-) koselig å se hvor flinke folk er til å quilte, strikke og sy klær! Og mannen er gla i alt kjøttet :-P elg,røkt,chorrizo pølser etc :-P

Ja, er igrunn hver helg fremover, flere å velge i. Syns det er så koselig !

Hvor er de? Vet om spikersuppa og Bærumsverk :)

Vi går på en del julemarkeder i nærområdet, Steinerskolen sitt middelalderjulemarked og ikke minst Folkemuseet på Bygdøy sitt fantastiske gammeldagse julemarked med isbane, hest og kjerre, lefsebakst og karameliserte epler bl.a :)

Så koselig :-) Jeg har vært på en julemesse. Men lite utvalg og mye strikkevarer, saft, ssyltetøy og julekaker. Men det meste er sånt jeg lager selv! Men supert for de som ikke lager selv:-) men var super god middag der:-D

Dårlig med julemesser her dessverre! Noe jeg savner med Oslo er virkelig førjulstiden med julemessene ☺️

Back
Topp