Julemat?

Mmmmm! Forventer at du legger ut bilde når vi kommer så langt asså :happy: har bittelitt sånn «ordentlig mat»-cravings for tida :hilarious::angelic:

Her er fra i fjor, da hadde vi asparges til :)
Skal oppdatere til julaften ;)

Vedlegg

• 17B3DC4F-3DA2-45B7-AD42-6AF8A82A3EEC.jpeg
    17B3DC4F-3DA2-45B7-AD42-6AF8A82A3EEC.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 25
Vi har ribbe, pinnekjøtt, julepølse, røkt pølse, medisterkaker, nøttestek, potet, rødkål, surkål, kålrabistappe (:Heartred) og verdens beste saus (:Heartbigred)

Jeg er oppvokst med pinnekjøtt, sambo med ribbe på julaften. Så middagen kommer ann på hvor vi er.. Er glad i begge deler :hungry:

Ribbe :) og som jeg gleder meg til det...

Her liker jeg verken pinnekjøtt eller ribbe, men spiser gjerne tilbehøret da :hilarious: Vi pleier å ha kalkunfilet og det gleder jeg meg veldig til!

Bestandig ribbe på juleaften ❤️ i år blir første jula jeg feirer vekk fra min egen familie (skal til svigers), så blir litt vemodig samtidig som at jeg er sikker på at det blir koselig ❤️

Her blir det pinnekjøtt :D såå digg det blir :)

Jeg blir så sulten av denne tråden!!!!

pinnekjøtt her!

Her har vi masse forskjellige tradisjoner. Storfamilien vil ha steik med julepølser og medisterkaker, poteter, saus rødkål og surkål, men personlig foretrekker jeg pinnekjøtt. Samboeren sin familie har helt andre tradisjoner (annet land), så her blir det en god blanding. På julaften skal vi i år være hos oss, så da lager vi nok pinnekjøtt som vi kjøper lokalt (med klassisk tilbehør).
Spennende. Hva pleier mannen din sin familie å spise?

Bestandig ribbe på juleaften ❤️ i år blir første jula jeg feirer vekk fra min egen familie (skal til svigers), så blir litt vemodig samtidig som at jeg er sikker på at det blir koselig ❤️

Føler med deg! Dette blir min første jul uten familien også. Svigerfar serverer pinnekjøtt. Det er ikke min favoritt, men det går greit. Jeg er litt bortskjemt, min far lager alltid egen rett til meg på julafta :angelic:

Vi pleier å ha pinnekjøtt, med medisterkaker, hjemmelaget kålrabistappe, rødkål, surkål og tyttebærsyltetøy :joyful:

Nå ble jeg vilt sulten :hilarious: klarer ikke vente til jul

Back
Topp