Mmmmm! Forventer at du legger ut bilde når vi kommer så langt assåhar bittelitt sånn «ordentlig mat»-cravings for tida
![]()
Her er fra i fjor, da hadde vi asparges til
Skal oppdatere til julaften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmmm! Forventer at du legger ut bilde når vi kommer så langt assåhar bittelitt sånn «ordentlig mat»-cravings for tida
![]()
Vi pleier å ha kalkunfilet og det gleder jeg meg veldig til!Spennende. Hva pleier mannen din sin familie å spise?Her har vi masse forskjellige tradisjoner. Storfamilien vil ha steik med julepølser og medisterkaker, poteter, saus rødkål og surkål, men personlig foretrekker jeg pinnekjøtt. Samboeren sin familie har helt andre tradisjoner (annet land), så her blir det en god blanding. På julaften skal vi i år være hos oss, så da lager vi nok pinnekjøtt som vi kjøper lokalt (med klassisk tilbehør).
Bestandig ribbe på juleafteni år blir første jula jeg feirer vekk fra min egen familie (skal til svigers), så blir litt vemodig samtidig som at jeg er sikker på at det blir koselig
![]()