Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvordan det er med julemarkedet i Bergen i år. Vi pleier være der flere ganger.
Det er avlyst sto det vgVet ikke hvordan det er med julemarkedet i Bergen i år. Vi pleier være der flere ganger.
Sist jeg hørte er det kansellert. Pepperkakebyen skal visst holde åpent, men med begrenset antall folk (var snakk om at man måtte kjøpe billetter på forhånd bla).
Ok så vet man det. Takk. Sikkert best det jaDet er avlyst sto det vg