Julemarked

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg ser mange har avlyst årets julemarked, men Oslo skal visst ha et nedtonet ett, kommer du til å dra?

Ikke sånn situasjonen er nå, men jeg kunne kanskje dratt uten barn om smittesituasjonen i Oslo var annerledes. Litt av magien er å dra med barna, men de er i en alder der det er lett å glemme å holde avstand.

Bor for langt unna Oslo til at det hadde vært aktuelt, og i alle fall ikke i år.

Ja, det ser jeg ikke noe problem i. Holde avstand til andre og kose oss som familie sammen som vi pleier :)
Nå er jeg i oslo hver dag, og det er ikke sånn at man går tett i tett og holder hender der. Er god plass til å holde avstand til hverandre :)

Julemarked er koselig. Lyst til å dra Ja,.. Men korona vil jeg ikke ha.. Her er markedet avlyst. Ifjor fant jeg så mye fint som var håndlaget <3

Det julemarkedet har jeg blitt skuffet over hvert år. Blir heller juleverksted og julemusikk hjemme.

Selv om det vært et koselig marked hadde vi nok droppet i år. Ungene er for små til å skjønne reglene om å holde avstand så hver gang vi er ute av huset med de blir det bare stress og utrivelig.

Skal på julemarked her vi bor. Det er ikke i Oslo, og slik smittesituasjonen er nå ville jeg ikke reist dit heller.

Jeg drar ikke til Oslo slikt det er med smitte nå. Har to barn som har bursdag i november, og blir ikke å be familiemedlemmer fra Oslo i feiringen heller. Har en sønn på 8 år med alvorlig astma. Innlegges flere ganger årlig, og har holdt på å miste han før. Så vil utsette han for minst mulig smitte.

Skal på julemarked her vi bor, det tror jeg blir koslig da de legger opp til at det skal være litt aktiviteter og kos for barna også, men her er det null og nada smitte da. Har heller ikke vært det. Så krysser fingrene for at det fortsetter

Går på skole i Oslo med obligatorisk oppmøte, så kan jo hende jeg stikker innom hvis det passer seg sånn. Drar ikke med barna dit. Går heller for hyggelige hjemmealtiviteter.

Vet ikke hvordan det er med julemarkedet i Bergen i år. Vi pleier være der flere ganger.

Vet ikke hvordan det er med julemarkedet i Bergen i år. Vi pleier være der flere ganger.

Sist jeg hørte er det kansellert. Pepperkakebyen skal visst holde åpent, men med begrenset antall folk (var snakk om at man måtte kjøpe billetter på forhånd bla).

Nå bor vi langt unna Oslo, så det ville uansett ikke blitt noe. Blir det noe julemarked her kan det godt hende vi drar, lite smitte her nå.

Jeg skal på det i Lillehammer mest sannsynlig. Var der i fjor fordi vi ikke fikk dratt på Maihaugen. Nå er jo Maihaugen avlyst. Her vi bor er det aldri noe spesielt så reiser heller dit og er med min familie. Tar med meg nr 2 og nr 3 som regel pga skole. Men i år skulle det være i helg så får se.

Back
Topp